  • Data: 2004-07-22 13:05:55
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Jul 2004 19:58:10 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >Dostalem handlowca dosyc swiezego w CDP ale ejdnak tez niy konretnego
    >ale... po podpisaniu zlewanie na raporty bieglego wzgledem urzadzen
    >czekalem 3 dni a mowilem ze jest mi potrzebne na wczoraj i caly czas
    >ktos zapominal chyba. CDP Pady Pady Pady ! Juz mmam dosyc gdyby nie
    >umowa i okres wypowied\zenia 6miesiecy przez pierwszy rok to bym juz
    >dawno uciekl do..... PRO FUTURO

    ...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
    klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
    przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
    kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...

    --
    futszaK
    598339018 888010641