  • Data: 2004-07-21 15:50:44
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MarcinS napisał:

    > Moj ranking obslugi klienta to:
    > 1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT

    własnie jestem bardzo zdziwiony TKT
    złożyłem zapytanie - oddzonił gościu - sprawiał wrazenie, że ja za mały
    jestem dla nich (tak to odebrałem)
    Umówiłem sie, a tutaj pełny profesjonalizm - czasowy, jakościowy i
    cenowy (też mozna negocjować nawet przez 2Mbps) no i ważne, ze mają
    łacza kolejowe i po drucie mogą dociągnąć do dowolnego swojego budynku w
    mieście a najczęscij parę stacji mają :-)
    czyli zostaje tylko "last mile" ale to last mile w ich przypadku
    naprawdę moze byc krótkie ....

    wojtek