-
21. Data: 2006-04-15 14:01:46
Temat: Re: GTS
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Andrzej napisał(a):
> Dnia Sat, 15 Apr 2006 14:18:31 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):
>
>>tak, w przypadku malego klienta monitorowanie jego sprzetu on-line jest
>>imo bez sensu
>
> Zdefiniuj "małego klienta".
dla mnie czy dla GTS'u ? ;)
kiedys w Krakowie w nocy prezes pewnej firmy zglosil awarie lacza
musial wyslac maila biznesowego kolo polnocy
pewna firma na C zaproponowala zeby znalazl sobie SAS'a i go zresetowal
gosc gonil po calym biurowcu szukajac zywej duszy zeby sie dopytac "co to ku...
jest SAS" ?
Firma zmienila dostawce dostajac 4 razy wieksze lacze za ponad 2 krotnie
mniejsze pieniadze
to byl maly klient czy duzy ? ;)
--
Mateusz
-
22. Data: 2006-04-15 14:44:07
Temat: Re: GTS
Od: PZ <p...@m...com>
Andrzej napisał(a):
> Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
> kiedyś była na wyższym poziomie.
>
Witam
Z plotek wynika, ze kierownik noc nie jest juz kierownikiem wiec pewnie
pozmienialy sie procedury:(
> Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
> dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.
Sam kiedys dzwonilem:) Mialo to jedna wielka zalete. Dzieki temu klient
byl bardziej pomocny, bo widzial, ze GTS zalezalo, zeby lacze dzialalo.
Sam kiedys wysylalem klientow na dach ze zmiotka:) Jednoczesnie dawalo
to czas GTS na podejmowanie akcji pod tytulem 'kto ma dyzur w miescie X
i czy jest najedzony?:)'.
> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
> długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
> łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.
:(
> Andrzej.
A najfajniejsze jest to, ze do mnie znajomi ostatnio dzwonili, zebym cos
podzialal w sprawie padu serwera i jednego lacza na marconim po
warszawie, bo i noc jest gorszy i inzynierowie cos kreca w sprawie tego
lacza.
Kilku dobrych handlowcow* tez odeszlo (lub zostalo zwolnionych) jak sie
zaczely roszady zwiazane z zarzadzaniem. Co by nie marudzic wiecej to
trzeba przyznac, ze potencjal zwiekszyli wiec pewnie wroca na sciezke
starego dobrego NOCu, bo robienie NMS/OSS to nie jest wielka sztuka:)
A w sumie firma ok, pensje tez byly ok.
Pozdrawiam
Przemek
*Z jednym z handlowcow teraz pracuje w innej firmie to workow na kase
braknie:)
-
23. Data: 2006-04-15 15:18:10
Temat: Re: GTS
Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>
Mateusz Swatek napisał(a):
[opowiesci z narni ciach]
> Firma zmienila dostawce dostajac 4 razy wieksze lacze za ponad 2 krotnie
> mniejsze pieniadze
Niech zgadnę.. od Ciebie? :^)
-
24. Data: 2006-04-15 16:08:40
Temat: Re: GTS
Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>
Idylla napisał(a):
> Od rana leży serwer pop3 firmy GTS (pop3.ipartners.pl). Co chwilę przesuwają
mam głupie pytanie:
do czego używacie serwera pop3 z GTS ?
znaczy w sensie: niemacie swoich ? ktoś tam konta ma ?
GTS to chyba dostawca łącz a nie hostingu ...
wojtek
-
25. Data: 2006-04-15 16:09:50
Temat: Re: GTS
Od: Andrzej <a...@n...in.poland>
Dnia Sat, 15 Apr 2006 16:01:46 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):
>> Zdefiniuj "małego klienta".
>
> dla mnie czy dla GTS'u ? ;)
Dla GTS-u :-)
> pewna firma na C zaproponowala zeby znalazl sobie SAS'a i go zresetowal
Crowley? ;-)
Andrzej.
-
26. Data: 2006-04-15 18:07:16
Temat: Re: GTS
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Andrzej napisał(a):
> Dnia Sat, 15 Apr 2006 16:01:46 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):
>
>
>>>Zdefiniuj "małego klienta".
>>
>>dla mnie czy dla GTS'u ? ;)
>
> Dla GTS-u :-)
nie wiem jakie oni maja prefencje ...
lacze <10 Mbit ?
jakas osiedlowka ?
taki bez bgp ?
nie wiem, ale przyklad tepsy pokazal nie da sie kazdego klienta traktowac wyjatkowo
--
Mateusz
-
27. Data: 2006-04-16 10:17:07
Temat: Re: GTS
Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>
Zbigniew Sikora na pl.internet.polip:
>> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
>> Andrzej.
>
> Oczywiście, że się odbija. Odnoszę wrażenie, że Energis wniósł do tej firmy
> jedynie bizantyjską administrację.
> To, co dawniej załatwiało się na telefon, teraz wymaga formy pisemnej i musi
> przejść przez łańcuszek "managerów". Efekty - wiadome.
> Firma, której dawniej nie mogłem się nachwalić, w tej chwili jest na
> najlepszej drodze aby stać się - pod względem obsługi klienta - TPSA bis.
Wiesz, ja Energisu też się nie mogłem nachwalic. :>. I jakoś
biznatyskiej biurokracji nie widziałem.
--
Ziemek
-
28. Data: 2006-04-16 20:41:41
Temat: Re: GTS
Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>
Dnia 16.04.2006 Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> napisał/a:
>> Firma, której dawniej nie mogłem się nachwalić, w tej chwili jest na
>> najlepszej drodze aby stać się - pod względem obsługi klienta - TPSA bis.
> Wiesz, ja Energisu też się nie mogłem nachwalic. :>. I jakoś
> biznatyskiej biurokracji nie widziałem.
Bo to pewnie jest tak, że w ogólności jest gorzej, a w szczególności byli
klienci części G, a obecnie połączonych GE, myślą sobie: to przez część E,
a części E: to przez G.
Ja, mając jakieśtam wrażenia z obu, bliższy jestem chyba jednak
tym drugim :)
--
Dariusz Sznajder
DSZ1-RIPE
-
29. Data: 2006-04-17 06:42:40
Temat: Re: GTS
Od: Grzegorz Dacka <g...@i...com.pl>
Dnia 15.04.2006 Andrzej <a...@n...in.poland> napisał/a:
Hello :)
> A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...
W polsce napewno w czechach GTS polaczyl sie z nextra. Od 2 tygodni zglaszam
im problem ze bardzo czesto nie moge dostac sie na polskie www ale niestety
w GTS twierdza zebym zadzwonil do nextry bo oni nie maja dostepu do ich systemow
a w nextra twierdzo zebym zadzwonil od GTS bo teraz juz gts tym zarzadza
Nic dodac nic ujac
--
Z powazaniem
Grzegorz Dacka gdacka(at)infoplus.com.pl
Przeczytaj http://infoplus.com.pl/~unc/spam/ zanim wyślesz mi reklame
-
30. Data: 2006-04-17 07:24:26
Temat: Re: GTS
Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>
> moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
> lacze ?
>
> wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
> od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
>
> --
> Mateusz
Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
modemu to max po 30 minutach telefon.
Lee