eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTSRe: GTS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!minskmaz.com!news
    From: PZ <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS
    Date: Sat, 15 Apr 2006 16:44:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <4...@m...com>
    References: <e1jor5$chh$1@atlantis.news.tpi.pl> <e1jp00$cqo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e1ju8n$9ra$1@nemesis.news.tpi.pl> <e1l21o$v3d$1@opal.futuro.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <1...@4...com>
    <p...@n...in.poland>
    <1wfcbmmy2ty5v$.dlg@lepper.institute.com>
    <p...@n...in.poland>
    NNTP-Posting-Host: aaxs12.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1145112790 794 83.6.104.12 (15 Apr 2006 14:53:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Apr 2006 14:53:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <p...@n...in.poland>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:76645
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej napisał(a):
    > Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
    > kiedyś była na wyższym poziomie.
    >

    Witam

    Z plotek wynika, ze kierownik noc nie jest juz kierownikiem wiec pewnie
    pozmienialy sie procedury:(


    > Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
    > dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.

    Sam kiedys dzwonilem:) Mialo to jedna wielka zalete. Dzieki temu klient
    byl bardziej pomocny, bo widzial, ze GTS zalezalo, zeby lacze dzialalo.
    Sam kiedys wysylalem klientow na dach ze zmiotka:) Jednoczesnie dawalo
    to czas GTS na podejmowanie akcji pod tytulem 'kto ma dyzur w miescie X
    i czy jest najedzony?:)'.

    > Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    > długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    > łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

    :(

    > Andrzej.

    A najfajniejsze jest to, ze do mnie znajomi ostatnio dzwonili, zebym cos
    podzialal w sprawie padu serwera i jednego lacza na marconim po
    warszawie, bo i noc jest gorszy i inzynierowie cos kreca w sprawie tego
    lacza.

    Kilku dobrych handlowcow* tez odeszlo (lub zostalo zwolnionych) jak sie
    zaczely roszady zwiazane z zarzadzaniem. Co by nie marudzic wiecej to
    trzeba przyznac, ze potencjal zwiekszyli wiec pewnie wroca na sciezke
    starego dobrego NOCu, bo robienie NMS/OSS to nie jest wielka sztuka:)

    A w sumie firma ok, pensje tez byly ok.

    Pozdrawiam
    Przemek

    *Z jednym z handlowcow teraz pracuje w innej firmie to workow na kase
    braknie:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: