  • Data: 2009-12-31 13:15:48
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > ten generator jest generatorem a nie nadajnikiem. Jak mu podepniesz
    > antenę stanie się nadajnikiem a wtedy cię juz znajdą.

    A w jaki sposób ten generator ma być podłączony do komórki? To już
    nie te czasy i nie te pasma, że generator sygnałowy podłącza się
    kablem ekranowanym do "radiowego urządzenia odbiorczego". Żeby
    przetestować telefon, to trzeba troche pofalować eter wokół, nie ma
    rady.

    > Jeżeli sie okaże że taki generator czy toster podczas swojej pracy do
    > jakiej został zaprojektowany sieje ponad normę zwłaszcza w komercyjnych
    > pasmach, zostanie natychmiast przedstawiony zakaz sprzedazy i skończy się
    > jego obecność na półkach sklepowych.

    Na półkach sklepowych. Ale w tym przypadku nie chodzi o urządzenie
    sprzedawane z półki i *przypadkowo* siejące w jakimś zakresie. To
    całkiem co innego niż system blokowania łączności w jakiejś tajnej
    kancelarii czy czymś podobnym. To zresztą też można zrobić podłączając
    generator z półki (zaprojektowany do obciążenia 50 omów) do odpowiedniej,
    też półkowej, anteny. Ja bym nie odważył się nazwać takich rzeczy
    "kryminałem". Choć wiem też, że regulacje prawne w tym względzie
    nie są ani logiczne, ani konsekwentne.

    > Widziałem na własne oczy w klatce faradaya badany cały zestaw świetlówek
    > LED Żadna z nich nie spełniała norm.

    Będzie Pan próbował tłumaczyć w ten sposób zbiorowe egzekucje na stadionach
    w ChRL?

    --
    Jarek