  • Data: 2009-12-31 09:34:13
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhjnb9n.hkv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A we fabryce, co te komórki produkuje? Albo w zakładzie
    > remontowo-naprawczym? Samochodowy nadajnik UKF być może
    > nadaje niekryminalnie z tego samego paragrafu, co generator
    > sygnałowy w warsztacie. Wiadomo, że z pasmem GSM jest inaczej?

    ten generator jest generatorem a nie nadajnikiem. Jak mu podepniesz antenę
    stanie się nadajnikiem a wtedy cię juz znajdą.
    Kazde urządzenie bez wyjątku czy to jest generator, odkurzacz, mikrofalówka,
    telewizor, toster czy świetlówka może być w kazdej chwili pobrany z rynku, z
    dowolnego sklepu do badań w UKE. Jeżeli sie okaże że taki generator czy toster
    podczas swojej pracy do jakiej został zaprojektowany sieje ponad normę zwłaszcza
    w komercyjnych pasmach, zostanie natychmiast przedstawiony zakaz sprzedazy i
    skończy się jego obecność na półkach sklepowych. Przypomnę, pasma szczególnie
    chronione (np. zakresy radia, TV, GSM) to max 4nW smieci jakie może produkować
    dowolne urzadzenie, mniej wazne zakresy czestotliwości mają max 250nW. Widziałem
    na własne oczy w klatce faradaya badany cały zestaw świetlówek LED Żadna z nich
    nie spełniała norm.

    Marek