  • Data: 2010-01-05 20:20:28
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik op23 napisał:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@p...com>

    > Numery alarmowe. Ktoś o nich pisał. Pierdoły jak cały problem
    > zagłuszania. Z całej dyskusji zainteresowały mnie tylko te mini bts'y...

    Jeżeli ekran będzie dobry, to połączenie GSM nie zadziała. Nie
    próbowałem, choć po coś to robią i takie tapety muszą mieć zastosowanie.
    Od katastrof są przyciski a od wezwania pogotowia do jednego człowieka
    na widowni jest obsługa z telefonem poza salą. Żaden problem. Nikt nie
    ma obowiązku robić pomieszczeń przezroczystych dla fal radiowych a
    zagłuszanie jest niedozwolone. Architekta nikt nie będzie ciągał do
    odpowiedzialności za ekran i o to nie ma się co obawiać. Byle tylko
    pozostałe wymogi bezpieczeństwa były zachowane - przyciski, zraszacze,
    czujki dymu, odpowiednia ilość wyjść ewakuacyjnych itp. To jest wymagane
    prawem.
    Maciek