  • Data: 2010-01-01 17:28:50
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hhjgu6$h23$1@newsread1.aster.pl...
    > Też jestem ciekawy, bo ostatnio widziałem fakturę VAT na "Zagłuszacz
    > telefonów komórkowych"

    Babcia nigdy nie miała prawa jazdy a kupiła auto i to na fakturę. Woził ją
    wnuk który prawo jazdy miał.
    Sprzedam ci na fakturę nadajnik w zakresie UKF albo wykrywacz radarów. Wozić
    w aucie wykrywacz możesz ale jak policjant udowodni że wykrywacz jest
    zainstalowany i gotów do pracy to wtedy masz problem.
    Dowolnej osobie na fakturę sprzedam radiotelefon pracujący w zakresie
    136-174MHz. Nie wiem kim jest kupujący i nie muszę wiedzieć. Może być
    krótkofalowcem który będzie chciał prowadzić łączności w zakresie 144-146 a
    może taksówkarzem którego korporacja ma koncesje na jakiś kanał, albo np.
    mój sąsiad który za opłatą 80zł rocznie posiada zezwolenie do pracy w jednym
    z czterech kanałów PMR154 z moca do 1W. Wszystko jak najbardziej legalne do
    czasu aż żadnemu z nich nie zachce się nadawac poza swoim zakresem.
    Jak widzisz kupić nawet na fakturę i posiadać ci wolno wszystko, nawet salę
    chirurgiczną, ale nie używać gdy nie masz stosownych zezwoleń lub koncesji.

    Marek