  • Data: 2009-12-30 21:19:07
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:

    > A jak się coś zapali? Nie będzie nawet połączeń alarmowych...

    Tego typu pomieszczenia mają obowiązkowo przyciski alarmowe, zraszacze,
    czujki. Zresztą nikt nie zamyka ludzi w salach bez obsługi, która jak
    najbardziej ma dostęp do telefonów przewodowych i jest poza salą -
    kinooperator, pracownicy obsługi sceny itp.
    Może inaczej - nigdy nie widziałem nakazu budowania pomieszczeń tak, aby
    były "przepuszczalne" dla fal radiowych. Nie widziałem też zakazu
    ekranowania. Chyba że ktoś mi takie rozporządzenia do np. Prawa
    Budowlanego zacytuje. Byłbym wdzięczny.
    Jest cała masa sal, w których jest trudny odbiór, bo to są konstrukcje
    metalowe. Czasami stosuje się zewnętrzne anteny, wprowadzajace sygnał do
    wnętrza budynku.
    Maciek