  • Data: 2009-05-31 10:19:14
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX Przekliniak" news:gvtjl8$47q$1@inews.gazeta.pl

    > Skromność nie pozwala mi zaprzeczyć. A skromność to jedna z moich
    > niezliczonych wprost zalet.

    I to jest w tobie godne pochwały, bo jesteś tym typem człowieka, który ze
    swoją skromnością się nie obnosi, jest skromny i swoje zalety zachowuje dla
    siebie, nie emanuje nimi :)

    > A tu się zupełnie nie zgodzę:
    > - Orange od *zawsze* działa bezbłędnie. To jedyna sieć do której
    technicznie
    > nie mogę się przyczepić. Absolutnie, w tej materii, nr1

    Ale to znowu rozbija się o lokalizacje...

    > - Era miała swój "okres błędów i wypaczeń" ale jest całkiem znośnie

    Ale do idealu trochę brakuje.

    > - Play też miewa problemy, ale całkiem znośnie

    Błędy dzieciństwa - wybaczamy i obserwujemy dalsze działania.

    > - Plus to totalne dno. Od zawsze -> był, jest i będzie najgorszą siecią.

    Odnośnie tej sieci odnoszę wrażenie, że z roku na rok jest tam coraz
    gorzej - podejście do klienta, jakość sieci i jej rozbudowa - totalna równia
    pochyła.

    > Też bym tak chciał ale wybrali Plusa :-(

    > No to wiesz jakim nieszczęściem jest korzystanie z Plusa :-(

    Przeniosłem się od nich po kilku dobrych latach do PLAY - nie żałuję.
    Przynajmniej kasy w portfelu zostaje więcej.