  • Data: 2009-09-06 15:05:31
    Temat: Re: GPS z A-GPS
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces op23 <o...@r...pl> zwrócił błąd:

    > No można, ale rzadko się to zdarza bo jest raczej niezbędny

    Ja głównie odbieram i zapominam naładować bardzo często. A używam
    telefonu jako zegarka, alarmu, notatnika i odtwarzaczki MP3, wtedy sobie
    przypominam. Czyli telefon jest dla mnie niezbędny, ale zapominam
    naładować 2-3 razy w tygodniu.

    Najczęściej zdążę kiedy jest już "żółty", czasem "czerwony" (czyli kilka
    minut zostało) więc nie jest formalnie rozładowany, ale awaryjne użycie
    jako GPS czy czegokolwiek w takim momencie jest niemożliwe. A np.
    trekkingowy GPS (który ma mapy samochodowe i nawigację w razie potrzeby)
    wytrzymuje mi 20h _działania_ i wystarczą dwa naładowane AA żeby znowu
    było 20h. Telefon jest tu bez sensu.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8