  • Data: 2015-12-07 12:47:31
    Temat: Re: GPS w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mska6b17gg7alhq301jk7mg7rfdi5bg45a@4ax.
    com...

    >To jest w każdej nawigacji, tzn. nie znam takiej, w której tego nie
    >ma, za to
    >znam takie w których jest to lepiej zrobione.

    Ja pamietam, ze zawsze byl z tym klopot. Ale to jakies stare MapaMap
    itp z tanich nawigacji bylo. Przestalem używać, to o nowszych sie nie
    wypowiem.

    Natomiast z telefonow:
    -Yanosik ... ma "auto": "im wieksza predkosc, tym wiekszy obszar
    widoczny". Hm, mam wlaczony jak sie okazuje, a i tak dziala zle.
    -Osmand - dlugo trwalo zanim znalazlem, ma jak powyzej - zalezne od
    predkosci, tez dziala zle.
    -Be On Road, Mapfactor - niby maja, ale tez nie jestem zadowolony.

    >Wie albo nie wie. A o korkach to już wie bardzo różnie, przeważnie
    >słabo.

    Przede wszystkim aby wiedziec musi miec lacznosc. W przypadku
    smartfonu oczywista oczywistosc, w przypadku "zwyklej nawigacji" nie
    ma.

    >To już chyba norma w tym programie, m.in. dlatego z niego
    >zrezygnowałem.

    Norma niekoniecznie, ale czasem jej sie zdarza.

    J.