  • Data: 2010-03-09 16:42:53
    Temat: Re: GPS u E52 z Orange - jak korzystać??!
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 11:11, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Jesteś pewien, że wspomaganie gps może odbyć się przez wi-fi?
    Tak, niezależnie od tego jaki system operacyjny.

    On 9 Mar, 14:48, Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:
    > Czy wystarczy się raz jedyny połączyć a potem już sobie poradzi 'offline'?
    Poradzi sobie, bo obraz będzie trzymał na 2 godziny. Można wtedy
    wyłączyć wspomaganie (agps), ale jak jest włączone agps to i tak zdaje
    się łączy.

    > [aby złapać fixa samodzielnie BEZ pomocy operatora (AGPS)...]
    > ...Ja czekałem chyba z 8 minut, za krótko? Czy do chwili tego
    > "sfiksowania" NIC A NIC nie będzie wskazywał ten wskaźnik siły sygnału
    > od satelitów (w prawym dolnym rogu)?
    Holercia, nie stać Cię na 100+100 kB (24 grosze) żeby w końcu na
    początek zobaczyć czy działa????

    Pozdr. - J