  • Data: 2010-03-09 20:09:21
    Temat: Re: GPS u E52 z Orange - jak korzystać??!
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 9, 5:42 pm, Janeo <j...@g...com> wrote:
    > Holercia, nie stać Cię na 100+100 kB (24 grosze) żeby w końcu na
    > początek zobaczyć czy działa????

    Nie ufam jak diabłu! Już nieraz było, że 20ileś groszy miało być tylko
    a wyszło w rezultacie -20zł!!!
    Sam potem nie mogłem dojść JAK się to stało!!! Po interwencji w BOKu
    jednak wszystko mi "elegancko" wytłumaczyli i przyznałem im, że
    teoretycznie to mają rację... A to, że co sekunda zrywało połączenie i
    zaraz potem próbowało je "od nowa" zestawić to już przecież nich ICH
    wina tylko moja... albo mojego telefonu, albo oprogramowania na nim a
    "przcież oni nie mogą za coś takiego odpowiadać" co nie??? :-/

    Tak więc teraz wykasowuję wszelakie wpisy w ustawieniach GPRS, jak
    SMSy konfiguracyjne przychodzą po włożeniu karty to je bez czytania
    kasuję. Basta!