  • 1. Data: 2011-02-11 20:05:44
    Temat: GPS do Nikona
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12280

    do gniazda w paracie trzeba wsadzić takiego szpejka którego można fajnie
    uwalić podczas zdjęć.

    ciekawe czy w firmie nikon nie słyszeli o czymś takim jak technologia BT?
    która istnieje do bardzo dawna.

  • 2. Data: 2011-02-11 20:15:07
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 3:05 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > uwalić podczas zdjęć.
    >
    > ciekawe czy w firmie nikon nie słyszeli o czymś takim jak technologia BT?

    Nikon prowadzi swoja odpowiednia polityke.
    Najpierw trzeba sprzedac szpejki szwejkom - potem bedzie cos dla
    snobow, zeby ludzie z dobrym gustem, zawsze mogli ponarzekac.

    veri

  • 3. Data: 2011-02-11 20:40:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Nikon prowadzi swoja odpowiednia polityke.
    > Najpierw trzeba sprzedac szpejki szwejkom - potem bedzie cos dla
    > snobow, zeby ludzie z dobrym gustem, zawsze mogli ponarzekac.

    jakbyś dobrze zarabiał to by cie było stać na psychoanalityka, wtedy byś nas
    w Polsce nie musiał zalewać swoimi frustracjami.

    pa pa...

  • 4. Data: 2011-02-11 20:49:17
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 3:40 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jakbyś dobrze zarabiał to by cie było stać na psychoanalityka, wtedy byś nas
    > w Polsce nie musiał zalewać swoimi frustracjami.

    Jakbys mnie czytal uwaznie, ze zrozumieniem i bez uprzedzen, to bys
    "zakumal", ze sam jestem niezlym psychoanalitykiem.
    Wlasnie dlatego tacy jak ty, odczuwaja to, jako ciern w dupie.

    ciern

  • 5. Data: 2011-02-11 21:11:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Jakbys mnie czytal uwaznie, ze zrozumieniem i bez uprzedzen, to bys
    > "zakumal", ze sam jestem niezlym psychoanalitykiem.
    > Wlasnie dlatego tacy jak ty, odczuwaja to, jako ciern w dupie.

    jesteś biednym bezrobotnym sfrustrowanym pstrykiem na emigracji i tyle.

    dużo pijesz?

  • 6. Data: 2011-02-11 21:21:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 4:11 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jesteś biednym bezrobotnym sfrustrowanym pstrykiem na emigracji i tyle.

    Nawet gdyby to byla prawda, to lepiej byc tu bezrobotnym, niz w Polsce
    byc robotnym.

    > dużo pijesz?

    Wiem, ze nie uwierzysz ale jesli pytasz o alkohol, to nie pije go
    wcale - nawet piwa.
    Mozesz napisac, ze pewnie mnie nie stac, ale na weselach - szczegolnie
    polskich - po prostu staraja sie nawet zmusic do picia.
    Uwierz mi, ze mozna zyc bez picia alkoholu.
    Jeszcze zyja w Polsce ludzie, ktorzy pamietaja mnie z plenerow,
    szkolen, i wystaw fotograficznych, pamietajcy mnie jako nigdy nie
    pijacego.
    Miedzy innymi, dlatego zaskarbialem sobie wzgledy u takich jak
    Siudowski, Tuszko, Szepetowski i paru innych, mimo ze niektorzy z nich
    za kolnierz nie wylewali.

    Twoj ciern

  • 7. Data: 2011-02-11 21:42:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > Nawet gdyby to byla prawda, to lepiej byc tu bezrobotnym, niz w Polsce
    > byc robotnym.

    co nie zmienia faktu że jesteś na obczyźnie i jak jak wielu polonusów masz
    kaca moralnego, kórego wylewasz na tej grupie, opluwajac polskę i polaków.

> [...]
    > polskich - po prostu staraja sie nawet zmusic do picia.
    > Uwierz mi, ze mozna zyc bez picia alkoholu.

    dokładnie, to 100% prawda... może zapisz sie do AA

    strasznie sie tlumaczysz :) czyli trafiony zatopiony.

> [...]
    > Miedzy innymi, dlatego zaskarbialem sobie wzgledy u takich jak
    > Siudowski, Tuszko, Szepetowski i paru innych, mimo ze niektorzy z nich

    my zaś cie pamiętam jako nudnego trolla, z grupy foto. :)

  • 8. Data: 2011-02-11 22:06:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 4:42 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > co nie zmienia faktu e jeste na obczy nie i jak jak wielu polonus w masz
    > kaca moralnego, k rego wylewasz na tej grupie, opluwajac polsk i polak w.

    Obczyzna to moze dla ciebie.
    Mnie w odroznieniu od takich jak ty, nikt tu sila nie trzymal przez
    dziesieciolecia.
    Zawsze kiedy tylko bym zechcial moge pojechac a nawet wrocic do
    twojego egzotycznego kraju - tylko po co?

    > dok adnie, to 100% prawda...  mo e zapisz sie do AA
    >
    > strasznie sie tlumaczysz :)  czyli trafiony zatopiony.

    Strasznie ci ciernirm stanalem w dupie, skoro tak reagujesz -
    reagujesz juz jak pies Pawlowa.

    To ilu ciebie jest?

    Twoj ciern

  • 9. Data: 2011-02-11 22:26:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > dziesieciolecia.
    > Zawsze kiedy tylko bym zechcial moge pojechac a nawet wrocic do
    > twojego egzotycznego kraju - tylko po co?

    no wlasnie po co?

    nic nie masz nic nie osiagnales nic nie zarobiles.

    > Strasznie ci ciernirm stanalem w dupie, skoro tak reagujesz -
    > reagujesz juz jak pies Pawlowa.

    mam ubaw z ciebie, widzac jak sie rzucasz jak psina na krótkim lancuchu.

    > To ilu ciebie jest?

    :)

    sam se jestes cierniem w dupie. :)

    przestan pic, znajdz prace, idz na terapie... :)

  • 10. Data: 2011-02-11 22:41:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 11, 5:26 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > :)
    >
    > sam se jestes cierniem w dupie. :)
    >
    > przestan pic, znajdz prace, idz na terapie...  :)

    Zaczynasz zaprzeczac swoim slowom.
    Radzilbym ci skonczyc, zebys wstydu sobie oszczedzil - satajesz sie
    coraz bardziej smieszny.
    To ja skracam ci twoj lancuch i w maire inteligentni tacy jak chocby
    Wyszomirski, zaraz to zauwaza.
    Dales sie zlapac jak glupiec i brniesz w lajno zamiast sie z tego
    wycofac.
    Posluchaj mojej dobrej rady a wyjdzie ci tylko na zdrowie.
    Imputowanie mi twoich wlasnych sklonnosci do alkoholu, tylko zle o
    tobie swiadczy.
    Uswiadom sobie tez, jak moze ktos z dobrym gustem - ktory tu rznales -
    robic z siebie takie posmiewisko.

    Twoj ciern