  • 1. Data: 2009-09-21 20:24:30
    Temat: GIMP w jednym oknie.
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Witam,

    chyba jeszcze nie było, więc napomknę. GIMP 2.8 ma dawać możliwość pracy
    w jednym oknie, na szczęście standardowy interfejs też będzie dostępny.
    Więcej do poczytania dla chętnych:
    http://www.gimpusers.com/news/2009-09-06/gimp-2-8-si
    ngle-window.html
    Zmiany:
    http://www.gimpusers.com/tutorials/gimp-2-8-new-feat
    ures.html
    Screeny:
    http://www.mmiworks.net/pics/blog8/lgmsingleL.jpg
    http://www.gimpusers.com/tutorials/gimp-2-8-new-feat
    ures.html
    Prezentacje do ściągnięcia:
    http://meetthegimp.org/episode-118-looking-in-the-cr
    ystal-ball-at-gimp-2-8/

    Powoli, ale idą na przód.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 2. Data: 2009-09-21 20:40:33
    Temat: Re: GIMP w jednym oknie.
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    maniooo (z domu) wrote:

    > Powoli, ale idą na przód.

    To jak ten ślimak co całe zycie wspinał się aby skoczyć z wiezy Eiffla i
    roztrzaskać się o ziemię... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-09-21 21:56:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Sep 2009 22:24:30 +0200, osobnik zwany maniooo (z
    domu) wystukał:

    > Witam,
    >
    > chyba jeszcze nie było, więc napomknę. GIMP 2.8 ma dawać możliwość pracy
    > w jednym oknie,
    > Powoli, ale idą na przód.

    jakbym chciał mieć w jednym oknie to bym pewnie zabulił za PS :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-09-21 23:08:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    masti pisze:

    > jakbym chciał mieć w jednym oknie to bym pewnie zabulił za PS :(

    Nie marudź, że masz 2 opcje do wyboru ! :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-09-22 02:10:06
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    maniooo (z domu) wrote:
    > Witam,
    >
    > chyba jeszcze nie było, więc napomknę. GIMP 2.8 ma dawać możliwość pracy
    > w jednym oknie, na szczęście standardowy interfejs też będzie dostępny.
    > Więcej do poczytania dla chętnych:
    (...)

    A w końcu potrafi korzystać z więcej niż jednego rdzenia? Bo to co było w
    2.6 to porażka pierwszego sortu.
    Paleta czcionek ciągle ładuje się tak wieki?
    Czy jest szansa, że włączą też stary interfejs, ale bez ostatnich
    rewelacji kiedy to działało to mega nieintuicyjnie?
    No i jeszcze stabilność - na pod win ciężko GIMPa nie wywalić.

    d.

  • 6. Data: 2009-09-22 04:47:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a):

    > To jak ten ślimak co całe zycie wspinał się aby skoczyć z wiezy Eiffla i
    > roztrzaskać się o ziemię... ;-)

    I co? Na koniec sie okazalo, ze spudlowal? ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-09-22 07:10:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Sep., 06:47, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > I co? Na koniec sie okazalo, ze spudlowal? ;)
    >
    > j.

    nie - jeszcze nie spadl , ciagle leci.

  • 8. Data: 2009-09-22 09:03:52
    Od: ps <p...@g...pl>

    dominik pisze:
    (..)

    > A w końcu potrafi korzystać z więcej niż jednego rdzenia? Bo to co było
    > w 2.6 to porażka pierwszego sortu.

    Nie wiem, mam stary komputer z prockiem HT. 2.6 korzysta z dwóch rdzeni,
    może tylko u mnie, nie wiem.

    > Paleta czcionek ciągle ładuje się tak wieki?

    2. Dwa. Dwa wieki. Ale za to jak się już załaduje... ;-)

    > Czy jest szansa, że włączą też stary interfejs, ale bez ostatnich
    > rewelacji kiedy to działało to mega nieintuicyjnie?

    Interfejsy, z tego co widać, mają być dwa (nie, nie jednocześnie, do
    wyboru).
    Intuicyjność jest taka sama jak wszędzie indziej, kwestia przyzwyczajenia.

    > No i jeszcze stabilność - na pod win ciężko GIMPa nie wywalić.

    Prawda. Przez kilka lat wywalił mi się pewnie ze 3 razy.

    I nie, nie kocham Gimpa. Stanowczo zamiast niego wolałbym PS czy choćby
    Lightroom. Nie mam jednak tyle kasy... :)

  • 9. Data: 2009-09-22 11:54:54
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    januszek wrote:

    > I co? Na koniec sie okazalo, ze spudlowal? ;)

    Zdechł w locie, nie udało mu się umrzeć przez roztrzaskanie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 10. Data: 2009-09-22 13:13:44
    Od: Pawel <p...@g...com>

    Kiedy można się spodziewać jakiejś stabilnej wersji 2.8?
    A będzie obsługa 16 bitowych obrazków?

    PP