    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: GF1 - oficjalnie
    Date: Wed, 02 Sep 2009 22:52:38 +0200

    de Fresz wrote:
    > W skrócie - wymiary podobne do Pena, mnijesze od G1 o 35%, co ważne -
    > nowy "artystyczny płaski dizajn" - już się nie mogę doczekać, co o tym
    > napiszą marketoidy ;-)

    Bardzo ładnie wygląda :)

    > Jest vidioł, ale bez full-hade, tylko 720p@30fps..

    Łeee...

    > Artystyczne filtry - ficzer roku!
    > Oczywiście nie mogło zabraknąć iA (enteligentne ałto) dla beginersów.
    > Podgląd GO

    Na LCD/EVF znaczy się? :D

    > Odpinany EVF.

    Ile to to ma kropków bo się pogubiłem? Czy to ta sama technologia co przy
    G1? czyli rozdzielczość wynosi jak mniemam jakieś 366*550?
    Jak na taki grzmot to trochę cienko, bo zwyczajne "dotsowe" ekrany 920kpix
    mają dokładnie 640x480. Jak na EVF trochę więc to mało.

    I ile za taki EVF?

    > Wyskakujący flesz na pokładzie.

    Kapitalnie...!
    ...aby mieć go schowanego i w zapomnieniu.

    > LCD taki, że Dominik na pewno nie kupi (460k) ;-) - oczywiście nieruchomy.

    Tak, LCD jest zdecydowanie o kant tyłka, ale LCD w olku to kpina
    największego kalibru, tu jest więc tak sobie.
    Ale... ja nie kupię tego za brak stabilizacji w korpusie. Taka fajna
    stałka wyszła do panasa i pupa bo nie ma miejsca na OIS.
    Cała nadzieja niewątpliwie w samsungu.

    > Matryca raczej ta sama, co w G1, ma dodatkowo format kwadratowy (haj
    > Hassel juzers ;-)
    > AF z G1

    AFAIR już było, ale crop w wielkości kwadratu to taki sobie... Mi w każdym
    razie by szkoda było :)

    d.