  • Data: 2009-09-02 15:11:59
    Temat: Re: GF1 - oficjalnie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J. pisze:

    > To zależy od punktu widzenia. Co do jakości -pełna zgoda, dlatego użycie
    > tego to ostateczność. Ale ja pisze z zupełnie innej perspektywy niż Twoja.

    Owszem, ja po prostu nie robię zdjęć jak takowe będzie nieciekawe. Np to:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/lampa.jpg
    nie powinno było w ogóle zaistnieć. Z drugiej strony bez problemów można
    to pstryknąć przy iso 1600, a i tak lepsze byłoby iso 6400 niż pacnięte
    fleszem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl