  • Data: 2009-09-02 08:56:13
    Temat: Re: GF1 - oficjalnie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J. pisze:
> [...]
    > generalnie praktycznie wszystkie mają. Pomysł likwidacji lampy i wizjera [tego
    > ostatniego ciut w mniejszym stopniu] w aparacie, który z założenia ma mieć
    > małe gabaryty, zbliżające go [w tym aspekcie] funkcjonalnością do kompakta
    > jest naprawde chory. Nie po to kupuje się taki mały lekki aparat, by zaraz
    > obwieszać go dziesiątkami wystających gadżetów. Tu mnie w GF1 rozbraja ten
    > demontowany zewnetrzny EVF [nie można go gdzies było w rogu upchnąć?]. Chyba
    > jednak projektanci Panasa pili razem z tymi od Olka to samo świnstwo na jednej

    Czekam na pena tylko z evf (zamiast lcd), w pokrowcu ''zenitowym'', z
    którego nie trzeba by go wyciągać. Ale szansa żadna raczej.
    Natomiast lampa niech spada, wbudowana lampa jest koszmarna zawsze,
    chyba że świecąca do góry (czyli nie wbudowana).

    > P.S. Kupowac to G7 z demobilu, czy iść w u4/3 -oto pytanie...

    Raczej w u4/3, ale jak dla af to nie w olka. W olku af to praktycznie
    G7/9/10/11

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl