  • Data: 2012-03-27 11:20:42
    Temat: Re: GDDKiA i KGP - idioci do kwadratu - dane statystyczne
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-26 18:01, Robert_J pisze:

    > Niestety to przypadłość zdecydowanej większości urzędników i
    > funkcjonariuszy, przepraszam za wyrażenie, publicznych ;-)

    Zresztą co tu wymagać od GDDKiA wyciągania wniosków z danych skoro nawet
    znaków na prostej drodze nie są wstanie dobrze ustawić. Co dzień
    przejeżdżam koło ograniczenia na 7ce do 70km/h za którym 4m dalej stoi
    znak koniec terenu zabudowanego który odwołuje to ograniczenie a czasami
    200-300m dalej stoi policja. Jak by mnie zatrzymali za jazdę 100km/h
    (dwupasmowa droga) to chyba bym wybuchł śmiechem.

    Rafał