  • 101. Data: 2009-07-01 12:40:16
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:h2fdkq$oj5$3@inews.gazeta.pl:

    > Samsung robi dla Iphona komplety chip na Cortexie A8 z PowerVR,
    > idetyczny chipset ma TI ktore robi dla Palma Pre Cortex z PowerVR.
    >
    > A ci tluka zamierchla technologie... wiem wiem cena.

    Proce samsunga są najwolniejsze z wolnych. Zabytkowe TI OMAPy są wydajniejsze
    od samsungów. Nie na darmo samsung w Omnie włożył Marvella, zamiast swoich
    wynalazków.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 102. Data: 2009-07-01 13:02:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Hop hop... wszystkei Androidy od HTC maja tez sam wyswietlacz i procesor
    > Hero to jest dokladnie ten sam model co G1 i tego dotyczyła moja uwaga.
    >
    > A co do WM ... to chodzilo o WM istniejace z procesorami typu 412MHz

    A pomysl jak bardzo ten proc jest lepszy od tych z Nokii 3210, lub nawet z
    legendarnej 6310i! Pewnie nawet proc z G1 jest mocniejszy niż procesory w
    99.99% telefonów wyprodukowanych od urodzin pana Bella.
    To jest dopiero dowód wyższości systemu Android nad Windowsem Mobile!

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 103. Data: 2009-07-01 13:32:10
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Bo sam system jest do bani ? Dzieki do tego wlasnie zmierzalem.

    Powiedz co w ogóle wiesz na temat systemów operacjnych? Bo oceniać cały
    system operacyjny na podstawie interfejsu jest delikatnie mówic...
    dziecinne...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 104. Data: 2009-07-01 14:13:50
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
    > dostepnych jednym klikiem....

    Aplikacji to za dużo powiedziane. Większość z nich to po prostu widgety i
    pierdułkowate gierki - typowe gadżety.

    > ale jak rozumiem to "wada" w wypadku iphona, nie to co WM :)

    Nie, to nie jest wada lecz bardzo duża zaleta.
    Wadą jest to, że nie wolno mi zainstalować czegokolwiek innego.

    > No i ... jak ktos nie uzywa nawigacji w samochodzie to go to wali a npo
    > bardziej docenia Google Mail i integracje z google ?

    A jak ktoś używa tak jak ja dla przykładu ?
    To po co ma się męczyć z iPhonem ?
    Dlatego tłumaczę Ci, że każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada.

    > Oszalales prawda 120zł za program ? O sposobie jego zakupu nawet nie
    > wspomne.

    A dlaczego nie, jeżeli tylko mnie stać, a program spełnia moje oczekiwania
    lub nawet zachcianki ?

    > I kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji :) No wybacz...

    Nie kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji. Na wolnym rynku kupisz go taniej
    od G1, bo już za 600-700zł.
    Nie pisz mi o promocji, bo promocja u operatorów nie istnieje, bo i tak
    musisz zapłacić całość za ten telefon, a nierzadko przepłacić go 2 krotnie.
    Kiedyś się opłacało brać telefony od operatora i sprzedawać, bo się na tym
    interesie było "do przodu".
    Dla przykładu pamiętam czasy, kiedy się brało Nokię 6310i za 1zł z salonu i
    sprzedawało na wolnym rynku za 1200zł.
    Co ciekawsze biorąc tę samoą ofertę w soalonie bez telefonu można było
    zarobić raptem 300zł.
    Teraz nieststy to się zmieniło, ponieważ na wolnym rynku można kupić telefon
    w cenie dużo niższej niż będziesz miał zysk z tytułu podpisywania oferty bez
    telefonu. Po prostu lepiej się opłaci wziąć abonament bez telefonu, a
    jeszcze lepiej się wychodzi na prepaidach.

    > No jasne 200zł za funkcjonalnosc ktora ipoo i android maja :)

    Ale Ty z góry za to płacisz, a ja mam wybór - kupić, albo nie kupić.

    > Poki co na G1 nic nie kupisz w pl :) A 7,99EUR czy 9,99USD to 5 razy
    > mniej niz ten wtoj super pakiet,

    Pakiet, a nie kolejny bzdet, do którego muszę dokupić następnego bzdeta, a
    do tego nastepnegpo bzdeta następny itd. aby razem mogły tworzyć
    funkcjonalność.
    Ja kupuję jeden pakiet, a Ty musisz kupić kilka-kilkanaście bzdetów :)

    > WM w obecnej formie nadaje sie do kosza.

    Oczywiście, najwyższy czas trochę tknąć w niego estetyki, choćby nawet taki
    pakiet GUI.

  • 105. Data: 2009-07-01 14:16:02
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Juz za 200USD bedziesz mial funkcjonalnosc akceptowalnego UI.
    > Wiesz to ja dziekuje za taki system. I nie pisz ze te wszystkei programy w
    > tle nie maja wplywu na stabilnosc i szybkosc.

    Toż to Ci napisałem, ze WM u mnie o dziwo pracuje szybciej z tą nakłądką
    GUI.
    Jeżeli chodzi o stabilność to także niczego niepokojącego nie zauważyłem.

  • 106. Data: 2009-07-01 14:25:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bo sam system jest do bani ? Dzieki do tego wlasnie zmierzalem.

    Nie jest do bani tylko obsługuje się go w sposób dla Ciebie nieakceptowalny.
    W WM trzeba odróżnić system od GUI.
    W iPone czy G1 GUI jest bardzo mocno zintegrowany z systemem i nawet nie
    pozwala na dostęp do gołego systemu.
    WM zaś pozawala na dostęp do systemu, a że każdy system jest skomplikowany
    to wydaje Ci się, że WM jest bardzo zagmatwany i niewygodny w użyciu.
    Oczywiście, ze jest trudniejszy i bardziej niewygodny w użyciu od Androida
    czy Ipoo, jednak nie oznacza to, że jest mniej funkcjonalny, a wręcz
    przeciwnie - jest bardziej funkcjonalny tylko, że wiele osób przerasta i to
    one błędnie twierdzą, że system nie jest funkcjonalny.

    Funkcjonalność i wygoda obsługi to dwie całkiem odmienne cechy, które ludzie
    mylą.

  • 107. Data: 2009-07-01 18:32:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 12:36:51 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Litości. Jak ten sam Qualcomm w G1 ma być lepszy do identycznego Qualcomm w
    > innym HTC ale z WM?

    bo dla niektórych oszołomów Qualcomm chodzący pod WM jest niekoszerny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 108. Data: 2009-07-02 06:01:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    > Litości. Jak ten sam Qualcomm w G1 ma być lepszy do identycznego Qualcomm w
    > innym HTC ale z WM?

    Tak samo jak te i7 o tym samym zegarze jest lepszy w steppingu D0 :)
    Nie oslabiaj mnie wpisz na youtube Kaiser Android vs G1 to zobaczysz
    roznice i nie pieprz bez sensu

  • 109. Data: 2009-07-02 06:03:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > od samsungów. Nie na darmo samsung w Omnie włożył Marvella, zamiast swoich

    Slusznie obywatelu dlatego w testach iphone 3GS bije o kazdego WMno
    chyba ze te WM tak spowalniaja wszystko heheh

  • 110. Data: 2009-07-02 06:04:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

> [...]
    > 99.99% telefonów wyprodukowanych od urodzin pana Bella.
    > To jest dopiero dowód wyższości systemu Android nad Windowsem Mobile!

    WIndows Mobile to trup ... i nikt normalny nie uwierzy w szybkosc
    tegossystemu skoro na Snapdragonie przymula. Przykro mi....

    Mozesz nawet potupac i pokrzyczec o Automapie i MMS ale kitu o szybkosc
    WM nie wcisniesz nawet dzieciom z Nokia 2600