  • Data: 2009-06-24 09:05:21
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Jeremiasz pisze:

    > To wróć do początku wątku i obadaj o jakich telefonach się 'zacząłem' -
    > tych, co maja tylko AGPS i nie szukaj na siłę argumentów do udowodnienia
    > indoktrynowanej teorii.

    Chcesz powiedzieć, że G1 nie ma chipa GPS i korzysta _tylko_ z
    informacji podawanych przez sieć przez A-GPS? Nie miałem urządzenia w
    ręce, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że jesteś w błędzie.
    Urządzenie jest zbudowane na chipie Qualcomm MSM7201A, którego
    specyfikacja zawiera moduł GPS.

    Stąd Twoje posty na temat "niedokładności AGPS" w aspekcie G1 (a o to
    pytał Kenny, któremu odpowiadałeś) są pozbawione sensu.

    Marek