  • Data: 2009-06-29 07:42:40
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h1fvm9$5la$3@inews.gazeta.pl...

    > No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"
    >
    > a wiem rysikiem huehuehue

    Jasiu, znów wyłazi Twoja nieznajomość w tym temacie.
    Dla przykładu w HTC Tytn II odnalezienie kontaktu wygląda dla przykładu tak:
    Wciskam przycisk zielonej słuchawki, a następnie kręcę kółkiem do góry. W
    ten sposób wchodzę do książki telefonicznej. Teraz kręcę w dół lub w górę,
    żeby odnaleźć konkretną osobę. Wciskam kółko raz, pojawia mi się historia
    rozmów z tą osobą. Wciskam jeszcze raz to samo kółko, którym wyszukiwałem
    osobę i zaczyna się nawiązywanie połączenia. Zamiast dwukrotnego wciskania
    kółka można użyć też przycisku zielonej słuchawki. Obsługa bardzo wygodna i
    to tylko jedną ręką.

    Inny o wiele szybszy sposób polega na wciśnięciu zielonej słuchawki, a
    następnie wybraniu na wirtualnej klawiaturze (na ekranie) konkretnej osoby
    lub numeru jej telefonu. Tu wybieranie jest o tyle genialne, że nie trzeba
    wystukiwać kilkakrotnie tego samego przycisku wirtualnej klawiatury żeby
    wybrać kolejne litery, tak jak jest to w wiekszości telefonów.
    Dla przykładu, żeby zadzwonić do Jana Strybyszewskiego wystarczy wystukać po
    kolei ciąg cyferek: 527879 które odpowiadają fragmentowi nazwy kontaktu
    JASRTY

    Kolejne cyferki mają zestawy liter:
    1 - poczta głosowa
    2 - a, b, c
    3 - d, e, f
    4 - g, h, i
    5 - j, k, l
    6 - m, n, o
    7 - p, q, r, s
    8 - t, u, v
    9 - w, x, y, z
    0 - +

    wystukując nazwisko czy imię kontaktu wciskamy tylko raz ten przycisk, na
    którym znajduje się dana litera
    i co ciekawsze nieważne czy wpisujemy fragment nazwiska, fragment imienia
    czy też fragmentu numeru telefonu

    Jak dla mnie ten sposób wybierania kontaktów jest wprost genialny.
    Zredukowano do minimum ilość kliknięć w klawiaturę oraz przyciski trelefonu.
    Pełna obsługa tylko jedną ręką.
    Tak samo jest we wszystkich innych telefonach pracujących pod WM.

    To co piszesz o konieczności używania rysika jest po prostu bzdurą wyssaną z
    palca, która świadczy o tym, że nie miałeś nawet do czynienia z telefonami
    WM :)