  • Data: 2009-06-24 09:28:39
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> writes:

    > Nawet teoretycznie? Specyfikacja UMTS definiuje usługi lokalizacyjne
    > same w sobie, terminal może pytać sieć o "zgrubną" lokalizację (dane
    > używane do złapania fixa) podawaną/obliczaną przez serwer A-GPS i
    > korzystać z tych danych do wskazywania lokalizacji. Nie wiem, jaka
    > byłaby wtedy dokładność.

    Alez mozna miec pozycje obliczana na podstawie wylacznie (najogolniej
    biorac) "namierzania" telefonu przez siec telefoniczna, tylko ze to
    wtedy NIE JEST AGPS. To moga byc nawet te same dane, ktore sa uzywane
    dla uzyskania poczatkowej pozycji przez AGPS, ale bez GPS to sie
    nazywac AGPS nie moze. Zreszta nawet polscy operatorzy komorkowi to
    oferuja komercyjnie.

    AGPS to jest cos bardzo konkretnego: Assisted GPS.

    Czyli GPS, jeszcze raz, GPS, jeszcze raz, GPS, _ze wspomaganiem_. Nie
    mozna wspomagac czegos, czego nie ma.

    MJ