  • 1. Data: 2009-06-18 08:49:16
    Temat: Funkcja blokowania numeru
    Od: Bamek <b...@b...pl>

    Poszukuję informacji o telefonie, który ma wbudowaną funkcję banowania
    numerów zawartych w wewnętrznej książce telefonicznej. Podobno
    pojawiły się takie.

  • 2. Data: 2009-06-18 09:02:58
    Temat: Re: Funkcja blokowania numeru
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Eryk miał cichy dzwonek dla okreslonej grupy numerów, jakaś namiastka.
    Ale na złośliwców niezłe jest odbieranie i wpuszczanie w koszty - oczywiście ma to
    też i złe strony dla odbierajacego (mikrofon, linia)
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-06-18 14:21:39
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Bamek napisał(a):
    > Poszukuję informacji o telefonie, który ma wbudowaną funkcję banowania
    > numerów zawartych w wewnętrznej książce telefonicznej. Podobno
    > pojawiły się takie.
    tak. z 10 lat temu :)

    KAzdy z symbianem, i WM ma taką możliwość.90% telefonów w których mozna
    przypisać pacjenta go drupy, i dać mu cichy dzwonek.
    Niewiem jak nowoczesne telefony ale zabytkowy s55 miał "patcha" który
    cos takiego umożłiwiał, definiowało sie nawet czy ma być "zajęty" czy
    "czerwona słuchawka"
    ToMasz

  • 4. Data: 2009-06-18 14:33:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    pare lat temu miałem SE t610 i była tam taka funkcja dla wybranych numerów

  • 5. Data: 2009-06-20 15:11:12
    Od: Bamek <b...@b...pl>

> [...]
    > Niewiem jak nowoczesne telefony ale zabytkowy s55 miał "patcha" który
    > cos takiego umożłiwiał, definiowało sie nawet czy ma być "zajęty" czy
    ---
    Cichy dzwonek nie rozwiązuje sprawy. Właśnie chodzi mi o coś takiego
    jak w ostatnim zdaniu. Telefony z symbianem i WM to wyższa półka, a
    zatem i ceny, a mnie chodzi o zwykły, który mogę kupić w granicach 500
    zł.

  • 6. Data: 2009-06-20 16:01:46
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 18 Cze, 16:33, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > pare lat temu miałem SE t610 i była tam taka funkcja dla wybranych numerów

    Niezupełnie, jest tam opcja filtrowania połączeń (jak to zresztą w
    większości
    telefonów SE) tylko od wybranych numerów (z listy) a wszyscy inni "idą
    do kosza" zatem
    nie można banować tylko jednego numeru.

    Ircys