  • 31. Data: 2009-08-07 11:42:18
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message
    news:h5gmhn$mvi$1@mx1.internetia.pl...

    > A co to jest "produkt innowacyjny"???

    taki dostarcza unikalne rozwiazania albo produkty

    > MS Windows
    > MS Office
    > google.com
    > Skype
    > iPhone
    > VW Golf

    to co podales to produkty, ktore osiagnely sukces marketingowy - ciezko
    mowic o MS Windows w kategoriach innowacyjnych, gdyz jest to produkt
    bardzo zlozony, pozostale produkty maja cechy, ktore nie posiadaja inne
    produkty ale bazuja tez na wczesniejszych rozwiazaniach

    dlatego lepiej bedzie jak ktos mi poda produkty, ktore osiagnely sukces

    --
    usenet

  • 32. Data: 2009-08-07 11:43:30
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote in message

    > Skąd to możesz wiedzieć?

    niektorzy wiedza a niektorzy nie wiedza i stad ten bol

    > A może siedzi na tym armia infolinii, systemy interpretacyjne w
    > parlamencie, etc.

    a moze babcia miala wasy

    > Miliony ludzi używają systemów Citrix nie mając bladego pojęcia o
    > takiej nazwie.

    no i?

    --
    usenet

  • 33. Data: 2009-08-07 12:15:48
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    usenet wrote:

> [...]
    > produkty ale bazuja tez na wczesniejszych rozwiazaniach
    >
    > dlatego lepiej bedzie jak ktos mi poda produkty, ktore osiagnely sukces

    Tzn. w koncu nie wiem - chodzi ci o produkty innowacyjne, czy takie, ktore
    osiagnely sukces rynkowy. Czy tez posiadajace obydwie te cechy naraz...

    --
    Michal

  • 34. Data: 2009-08-07 13:37:42
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    > Tzn. w koncu nie wiem - chodzi ci o produkty innowacyjne, czy takie,
    > ktore
    > osiagnely sukces rynkowy. Czy tez posiadajace obydwie te cechy
    > naraz...

    rozszerzylem definicje, bo widze macie olbrzymi problem z wyjasnieniem
    mi tego problemu w tak waskim zakresie jak innnowacyjnosc

    --
    usenet

    PS troche mi przypominacie polskich naukowcow, ktorzy tez z uporem
    maniaka twierdza ze cos znacza a jak sie potem okazuje to ich
    najwiekszym osiagnieciem jest rozwalenie skomplikowanej calki, ktora na
    na szeroko pojetym Zachodzie oblicza sie za pomca programow
    matematycznych

  • 35. Data: 2009-08-07 14:02:18
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    usenet wrote:

    > "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message

    > rozszerzylem definicje, bo widze macie olbrzymi problem z wyjasnieniem
    > mi tego problemu w tak waskim zakresie jak innnowacyjnosc

    Zapewne innowacyjnych rozwiazan stworzonych przez polskich inzynierow jest
    sporo, natomiast wiekszosc z nich nie bardzo daje sie do zaprezentowania w
    takiej dyskusji. Powody moga byc rozne np. prawa autorskie, czy tez fakt,
    ze rozwiazania te nie stanowia samodzielnego _produktu_ .
    Ktos podal ci przykladowy link - ty stwierdziles, ze to "za malo
    innowacyjne". Czego konkretnie oczekujesz? Lub lepiej - co chcesz
    udowodnic? Ze Polska nie jest potega IT? Wybacz, ale to "oczywista
    oczywistosc"... Natomiast z tego nie wynika, ze w Polsce w ogole nie ma
    wysokiej klasy specjalistow IT.

    --
    Michal

  • 36. Data: 2009-08-07 14:18:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 07 Aug 2009 09:41:44 +0200, Michal Kleczek <k...@g...com>
    wrote:

    >A co to jest "produkt innowacyjny"??? Czy sa nimi:

    Pomysl innowacyjny to taki ze:

    1. Nikt jakos nei wpadl na ten pomysl przez lata cale,
    2, Ktos nagle wpadl na ten pomysl (i go opatentowal :)
    3. Jak ktos juz wpadl, to wszyscy mowia ze pomysl byl trywialny,
    4. Wszyscy nie moga zyc bez uzywania tego pomyslu,
    5. Wszyscy pomstuja na autora ze za taka "trywialnosc" chce pieniadze
    i sciaga oplaty licencyjne

    A.L.

    P.S. Przykladem pomyslu innowacyjnego o charakterze takim jak powyzej
    jest dla mnie algorytm MP3 i inne algorytmy kompresji

    Programy nigdy nie beda innowacyjne w tym sensie - z definicji

  • 37. Data: 2009-08-07 14:25:04
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "usenet" <k...@g...pl> wrote in message

    > "Michal Kleczek" <k...@g...com> wrote in message

    > ciezko mowic o MS Windows w kategoriach innowacyjnych,

    Jesli Twoim zdaniem system Windows nie jest innowacyjny,
    biorąc pod uwage jego historie, wpływ na użytkownie komputerów,
    i masę innych kwestii, to ja tu mogę tylko zdawkowo
    rzucić "no comments"

    > gdyz jest to produkt bardzo zlozony,

    Konkludujesz, że produkt innowacyjny nie może być złożony. Hmm.

    > pozostale produkty maja cechy, ktore nie posiadaja inne produkty ale
    > bazuja tez na wczesniejszych rozwiazaniach

    Walisz jak łysy grzywą o kant kuli. Rozumując tą drogą, dojdziesz do
    wniosku,
    że innowacyjny był Big Bang i na bym koniec.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 38. Data: 2009-08-07 14:27:42
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    > "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote in message

    > niektorzy wiedza a niektorzy nie wiedza i stad ten bol

    Dusisz się we własnych przeplatankach myślowych.

    > a moze babcia miala wasy

    > no i?

    Ano, nie masz bladego pojęcia o skali sukcesu systemu IVONA.
    A jeśli masz, udowodnij to (argumentami, nie yammering'iem).

  • 39. Data: 2009-08-07 15:26:56
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    > Ano, nie masz bladego pojęcia o skali sukcesu systemu IVONA.
    > A jeśli masz, udowodnij to (argumentami, nie yammering'iem).

    moge napisac dokladnie to samo

    --
    usenet

  • 40. Data: 2009-08-07 15:27:41
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    > że innowacyjny był Big Bang i na bym koniec.

    a co to byl Big Bang?

    --
    usenet