    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Date: Fri, 07 Aug 2009 09:18:58 -0500

    On Fri, 07 Aug 2009 09:41:44 +0200, Michal Kleczek <k...@g...com>
    wrote:

    >A co to jest "produkt innowacyjny"??? Czy sa nimi:

    Pomysl innowacyjny to taki ze:

    1. Nikt jakos nei wpadl na ten pomysl przez lata cale,
    2, Ktos nagle wpadl na ten pomysl (i go opatentowal :)
    3. Jak ktos juz wpadl, to wszyscy mowia ze pomysl byl trywialny,
    4. Wszyscy nie moga zyc bez uzywania tego pomyslu,
    5. Wszyscy pomstuja na autora ze za taka "trywialnosc" chce pieniadze
    i sciaga oplaty licencyjne

    A.L.

    P.S. Przykladem pomyslu innowacyjnego o charakterze takim jak powyzej
    jest dla mnie algorytm MP3 i inne algorytmy kompresji

    Programy nigdy nie beda innowacyjne w tym sensie - z definicji