    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Date: Sat, 08 Aug 2009 10:26:00 -0500

    On Sat, 8 Aug 2009 08:15:15 -0700 (PDT), matmis
    <m...@g...com> wrote:

    >masz na mysli teorie z zakresu programowania funkcyjnego,
    >kompilatorow?
    >no ja wiem sporo o takich sprawach jak tutaj:
    >http://www.springerlink.com/content/4165l2472nrn307
    4/

    >-ms
    "
    Maintaining discipline of code in an evolving software project is
    known to be difficult. We present Minik, an automatic tool written in
    Java and for Java, that assists technical managers to enforce high and
    medium level design decisions on programmers"

    Z czalym szacunkiem, ale jako "technical manager" w dosyc duzej firmie
    uwazam ze tego typu narzedzia sa bezwartosciowe.

    Natomieast tworzenie takiego narzedzia, z rownei duzym szacunkiem, nie
    uwazam za specjalny wyczyn w dziendzinei informatyki

    A.L.