  • Data: 2009-08-09 14:50:13
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matmis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup
    dyskusyjnych:0eb296d3-afc2-47cf-a5e1-02260ac3bcbf@o3
    5g2000vbi.googlegroups.com...
    > a czytanie ze słownikiem języka obcego to nie jest masakra - trzeba
    > tylko mieć to sobie zautomatyzowane. Wiesz, przeciągasz kursorem

    Jejku, co za młodzież dzisiaj jest - ja po angielsku mówię nie najlepiej. Z
    pisaniem - różnie, jakoś sobie radzę, ale to nie jest to co lubię, robię
    błędy, na szczęście można wyłowić te najgorsze automatycznie - od innych mam
    ludzi który czasem pomogą. Co jednak nie przeszkadza mi abym czytał fachową
    literaturę po angielsku. I co nie psuje mi przyjemności z czytania powieści
    w tym języku. Bez słowników.

    Albo znacie płynnie ten angielski jak to każdy pisze w CV - albo musicie
    kurczowo trzymać się słownika przy sprawach tak prostych jak np.
    specyfikacja jakiegoś protokołu.

    Jeszcze dobitniej - jak kupiliście maturę ciołki? Przecież to czego używa
    się w podręcznikach nt. programowania to tak mały podzbiór języka
    angielskiego, że aż czasem to przeraża: brak jakiś czasów zaprzeszłych, brak
    rozbudowanych zdań warunkowych (o tym że deszcz nie padał ale może choć
    chyba jednak nie będzie), tekst idzie niczym instrukcja obsługi pralki - a i
    dużo taki ogólnie zrozumiałych rzeczy jak wzory matematyczne czy pseudo-kod.
    Jak ktoś nie umie tego przeczytać - to musi sobie uświadomić że nie włada
    nawet biernie językiem angielskim.

    slawek