  • 21. Data: 2011-05-31 08:48:36
    Temat: Re: Functional languages - jeszcze nie
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On May 31, 5:24 am, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:
    > On Mon, 30 May 2011 12:40:26 +0100, Andrzej Jarzabek

    > W granicach bledu pomiaru.

    > Powiem Ci jakie sa. "F#", mozesz sobie wybrac jedna z az 3.

    Bez trudu jestem w stanie znaleźć więcej:
    Chris Smith "Programming F#" wydawnictwa O'Reilly
    Seria "Foundations of F#", "Beginning F#", "Expert F#" wydawnictwa
    Apress.
    Ted Neward et al "Professional F# 2.0" z serii Wrox
    Tomas Petricek, Jon Skeet, "Real World Functional Programming: With
    Examples in F# and C#"
    Jon Harrop "F# for Scientists".

    > Nie zartuj, kogo obchodzi dzis goly jezyk bez nawiazania do bibliotek?

    Popraw mnie, jeśli się mylę, ale mam wrażenie, że:
    * z F# można po prostu korzystać ze wszytskich bibliotek i
    frameworków .NET, w tym CLR, które są opisane gdzie indziej.
    * F# jest dostarczone z natywną biblioteką, która jest opisana w
    powyższych książkach.

  • 22. Data: 2011-05-31 09:12:35
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On May 30, 7:08 am, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    > * no i wymieniony juz problem -- w czym sa one lepsze? Albo inaczej,

    BTW, znalazłem dwie takie stronki na ten temat:
    http://www.microsoft.com/casestudies/Case_Study_Deta
    il.aspx?CaseStudyID=4000005226
    (ogólnie dość, ale mówią o aspekcie współbieżności)
    http://www.infoq.com/articles/guardian_scala
    (z dośc konkretnymi przykładami na to, "w czym lepsze")

  • 23. Data: 2011-06-01 04:32:15
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Tue, 31 May 2011 01:48:36 -0700 (PDT), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Popraw mnie, je?li się mylę, ale mam wrażenie, że:
    >* z F# można po prostu korzystać ze wszytskich bibliotek i
    >frameworków .NET, w tym CLR, które s? opisane gdzie indziej.
    >* F# jest dostarczone z natywn? bibliotek?, która jest opisana w
    >powyższych ksi?żkach.

    Oczywiscie, ze mozna. Nie ma ksiazek, ktore opisuja jak to zrobic --
    bo o ksiazkach mowimy.

    Szukam:
    ASP.Net i F#
    MSSQL i F#
    F# i WPF

    tak na dobry poczatek

    milego szukania

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 24. Data: 2011-06-01 09:10:54
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 1, 5:32 am, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie, ze mozna. Nie ma ksiazek, ktore opisuja jak to zrobic --
    > bo o ksiazkach mowimy.
    >
    > Szukam:
    > ASP.Net i F#
    > MSSQL i F#
    > F# i WPF
    >
    > tak na dobry poczatek
    >
    > milego szukania

    Chodziło mi o to, że takie książki nie są potrzebne, bo tych rzeczy
    używa się dokładnie tak samo jak z C#, tylko że zamiast w C# pisze się
    kod w F#. Jak ktoś zna F#, to sobie bez problemów poskłada to do kupy.

    Zauważ w ogóle, że dla wielu powszechnie używanych kombinacji
    technologii nie ma specjalnych książek. Proszę znajdź mi np. książkę,
    "Solaris i gcc i vim i Sybase" albo "Eclipse i Websphere".