-
1. Data: 2011-05-28 07:00:06
Temat: point clouds i sparse voxel octrees
Od: "fir" <g...@p...onet.pl>
jekby dalo rade to pociagnalbym jeszcze ten watek (choc
wyglada na to ze nikt tu nie jest w stanie pociagnac
tematu)
niewiele poprawdzie znam sie na powyzszych technikach (bo dopiero
zaczalem sie interesowac) ale jak rozumiem sa one alternatywami
dla obecnie panujacej techniki ktora nazywam technika z meszakami
('meshes') - i fajnie
kiedys jak sam pisalem technika z trojkaciakami nie bylaby tak
zla gdyby jako prymitywy uznac nie kawalki plaszczyzn ale wypukle bryly
addSolid(v0, v1,v2,v3,v4); czy addSolid(verticesTable);
o tyle wydaje mi sie ze to i tak mogloby wtedy robic za renderujaca
baze dla point clouds czy sparse voxel octrees bo te techniki jak
rozumiem sa nie tyle technikami renderingu co metodykami trzymania sceny
czy ktos zna jeszcze inne sposoby podejscia go geometrii sceny poza
trzema wyminieonymi - ogolnie zachcecam do rozwiniecia tematu
SLAMAZAR
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl