  • Data: 2019-10-31 11:24:52
    Temat: Re: Full HD
    Od: marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 16:58:42 +0100, ToMasz napisał(a):

    > zapytałem google o to co Ty chcesz wiedzieć:\
    > https://www.pcformat.pl/Komputer-do-filmow-HD,a,1080
    > pod koniec artykułu piszą że wystarczy
    > Athlon X2 4400+
    > w google wpisałem powyższą frazę i dodałem słowo passmark. oto wynik:
    > https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+
    64+X2+Dual+Core+4400%2B&id=80
    > ten procesor ma, osiągną w pewnym teście 1145 punktów, co na dzisiejsze
    > standardy jest żenadą
    > wspomniany w artykule core duo niewiele więcej bo 1157 punktów.
    > https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Athlon+
    64+X2+Dual+Core+4400%2B&id=80
    > masakra.
    >
    > A z innej beczki. jakbyś wziął stary telefon komórkowy, z wyjściem TV i
    > wejściem na pendriva?
    >
    > ToMasz

    Ty piszesz o Athlonie, z jakimś pedalskim oznaczeniem 4400+,
    którym to oznaczeniem brandzluje się jego producent,
    sugerując jakie to wydajne są jego procesory,
    a ja miałem na myśli dwuprocesorowego laptopa z PIV,
    gdzie każdy z 2 proc., z osobna, ma dokładnie 3,00 GHz,
    bez jakiś pedalskich "+"-ów.