  • 1. Data: 2010-09-19 23:28:49
    Temat: Fujifilm FinePix X100 - kompakt APS-C w stylu retro
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://www.dpreview.com/news/1009/10091910fujifilmx1
    00.asp

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-09-20 06:03:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c969cb5@news.home.net.pl...
    > http://www.dpreview.com/news/1009/10091910fujifilmx1
    00.asp

    Fajny, ciekawe jaka bedzie cena...

  • 3. Data: 2010-09-20 06:08:34
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 01:28:49 +0200, Tomasz Jakubowski napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/1009/10091910fujifilmx1
    00.asp

    łał - cyfrowa zorka. Choć w sumie zorka miała wymmienny obiektyw. Fajne -
    choć szkoda ze takie drogie.

  • 4. Data: 2010-09-20 06:25:22
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > łał - cyfrowa zorka. Choć w sumie zorka miała wymmienny obiektyw. Fajne -
    > choć szkoda ze takie drogie.

    Gdzie jest info o cenie ??
    Nie dopatrzyłem się.
    A aparat zapowiada się rewelacyjnie.
    Przede wszystkim to ten stary styl,
    mi się d razu przypomniał mój pierwszy aparat Smiena ;)
    Po drugie to będzie idealny aparat do fotek z imprez w świetle
    zastanym.
    Jasny obiektyw, dobra wysoka czułość z dużej matrycy CMOS i ogniskowa
    moja ulubiona.
    Przy tym nie będzie się tak rzucał w oczy jak wielkie lustrzanki.
    Taki prawie kompakt z wielkości a dzięki jasnemu obiektywowi
    powinien pokonać w pomieszczeniach większość lustrzanek z zoomami.

  • 5. Data: 2010-09-20 06:28:50
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 23:25:22 -0700 (PDT), TomekM napisał(a):

    > Gdzie jest info o cenie ??
    > Nie dopatrzyłem się.

    nie ma. Ale chyba nie liczysz ze takie coś bedzie tanie?
    :)))

  • 6. Data: 2010-09-20 06:35:47
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 01:28:49 +0200, Tomasz Jakubowski napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/1009/10091910fujifilmx1
    00.asp

    Bardzo ciekawie wygląda, ale chyba będzie drogi. Mnie jednak interesuje
    Pentax K-5, świetnie się zapowiada :).

    --
    Krasnal...

  • 7. Data: 2010-09-20 08:07:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-20 08:35:47 +0200, Krasnal <k...@o...pl> said:

    00.asp

    > Bardzo ciekawie wygląda, ale chyba będzie drogi. Mnie jednak interesuje
    > Pentax K-5, świetnie się zapowiada :).

    Nędznie się zapowiada, bo znów dali dupy z AFem. W porównaniu z choćby
    60D (mającym AF z 40D) dalej będzie słabo, nie wspominając o D7000.
    Wielkość bufora (8 rawów) tyż nie powala i bardziej odpowiada klasie
    konsumenckiej niż semi-pro, na co miałoby wskazywać te 7 fps.

    A co do Fuji - faaajny, choć mi akurat ogniskowa zupełnie nie pasi.
    Niestety rozmiary też szału nie robią, porównując z G12 czy nawet GF1.
    Gdyby jeszcze upchnęli jakiegoś stabilizowanego zooma np. 28-70/2.8-4
    lub w ogóle pojechali z wymienną optyką...

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-09-20 08:29:58
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-09-20 10:07, de Fresz pisze:
> [...]
    stabilizowanego zooma np.
    > 28-70/2.8-4 lub w ogóle pojechali z wymienną optyką...

    Fuji chyba "troszkę" spóźnił się z tym projektem. Kiedyś nie było u4/3 zaś matryce
    kompaktów nie
    były tak dobre jak dzisiaj.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 9. Data: 2010-09-20 08:30:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 10:07:50 +0200, de Fresz napisał(a):

    > A co do Fuji - faaajny, choć mi akurat ogniskowa zupełnie nie pasi.

    No to masz, Olympus będzie miał coś podobnego ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2010-09-20 08:53:19
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

> [...]

    > Wielkość bufora (8 rawów) tyż nie powala i bardziej odpowiada klasie
    > konsumenckiej niż semi-pro, na co miałoby wskazywać te 7 fps.

    A ktoś już testował ten AF? K-5 mi akurat pasuje, niezbyt często używam AF
    no i raczej nigdy nie robię zdjęć seryjnych :). Zależy kto co fotografuje i
    czego wymaga od body.
    Pozdrawiam.

    --
    Krasnal...