eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaFuji S2Pro - zabytek. Jak osiagnac RAW 12MP? Jaka najwieksza karta?Re: Fuji S2Pro - zabytek. Jak osiagnac RAW 12MP? Jaka najwieksza karta?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fuji S2Pro - zabytek. Jak osiagnac RAW 12MP? Jaka najwieksza karta?
    Date: Sat, 23 May 2009 11:18:44 +0200

    On Fri, 22 May 2009, slaweks wrote:

    > Możesz i 16GB. W końcu CF rządzi się własnymi prawami.

    Ale aparat już niekoniecznie.
    W szczególności może umieć obsługiwać jedynie partycje 2 GB...
    (fakt, karta 16 GB powinna działać, tylko po sformatowaniu w aparacie
    można się zdziwić i zacząć szukać jakiegoś programu do obsługi
    partycji, bo np. Windows XP ograniczają manipulacje partycjami
    na nośnikach wymiennych i bywa ciekawie :))
    Nie, nie wiem jak wielkie partycje obsłuży S2!
    Jak już ktoś się dowie, niech napisze dla potomnych.

    pzdr, Gotfryd