  • 11. Data: 2009-07-10 08:25:49
    Temat: Re: Fresh do sądu za Fresh
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:48:57 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > reklamę, bardzo dobrze napisał, nie ważne jak ważne że o nas piszą -
    > zauważ że przed przeczytaniem tego posta (mogłeś) klubu nie znać a teraz
    > go znasz - działa ?

    O klubie -- może dlatego, że jestem prowincjuszem, a Warszawę oglądam w
    telewizji zwykle -- nawet nie słyszałem. Do wczoraj ;-)

    (Już widzę jaki on renomowany.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 12. Data: 2009-07-10 08:38:06
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > O klubie -- może dlatego, że jestem prowincjuszem, a Warszawę oglądam w
    > telewizji zwykle -- nawet nie słyszałem. Do wczoraj ;-)

    No i co z tego wynika ? nie jestes target ;-)

    > (Już widzę jaki on renomowany.)

    to już twoja opinia a raczej przypuszczenie

  • 13. Data: 2009-07-10 09:06:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 10:38:06 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > No i co z tego wynika ? nie jestes target ;-)

    Bardzo możliwe, a zatem...

    > to już twoja opinia a raczej przypuszczenie

    ... jest to fakt obiektywny, a nie moje przypuszczenie.

  • 14. Data: 2009-07-10 10:48:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Bolek wrote:

    > Chodzi o listki naokoło napisu a nie podobieństwo nazw.

    Jakby ktokolwiek ruszył 4 litery...

    W Urzędzie Patentowym, we zarejestrowanym wzorze nie ma *żadnych* listków

    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?
    id=4209049&numer=3105640

    M.

  • 15. Data: 2009-07-11 22:08:28
    Od: "Bolek" <...@...q>

    > W Urzędzie Patentowym, we zarejestrowanym wzorze nie ma *żadnych* listków

    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?
    id=4209049&numer=3105640

    Dóbr intelektualnych nie trzeba rejestrować w UP, żeby były chronione
    prawnie.

  • 16. Data: 2009-07-12 07:41:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Bolek wrote:

    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?
    id=4209049&numer=3105640

    > Dóbr intelektualnych nie trzeba rejestrować w UP, żeby były chronione
    > prawnie.

    przeczytaj sobie, co to jest znak towarowy

    M.