  • 231. Data: 2015-10-27 01:43:28
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0lkib$b7o$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" n0k898$66m$...@d...me

    > Zacznij myśleć głową zamiast tyłkiem -- pomoże. :)
    > BTW -- wysokie noty za szczerość. Wielu ludzi używa
    > tyłka zamiast głowy, ale niewielu do tego przyznaje się.
    >
    > Miałem stronę zgłosić do Agory, ale sen mnie zmorzył. :)
    > Może jutro zgłoszę. :)

    Kiedy zrozumiesz, że nikogo to naprawdę nie interesuje?

  • 232. Data: 2015-10-27 02:03:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n0mh7b$mrh$...@d...me

    > Kiedy zrozumiesz, że nikogo to naprawdę nie interesuje?

    Pszemol, mam dla Ciebie propozycję -- zacznij myśleć
    głową, zamiast tyłkiem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 233. Data: 2015-10-27 02:22:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562b7eb9$0$9557$6...@n...neostrada.pl

    > No ale przecie do zakupu obligacji państwowych Polacy nie potrzebują pośrednika w
    postaci OFE.

    Fajny film wczoraj widziałem, choć długi... ;)

    https://youtu.be/kx2qZNh09Qk?t=2314 <-- tu pani mówi, ile OFE ofeują ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=kx2qZNh09Qk <-- cały film

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 234. Data: 2015-10-27 02:28:19
    Temat: Re: #srajminimum u ruchomej dziewicy
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty.invalid>

    Eneuel wrote:
    > [jeśli ktoś jest głupszy od pszemola (* usraelskiej prukwy zbieglej z neoprl'u ) -
    > - to jest bardzo głupi]

    po 3-tygodniowym waleniu gruchy, mial chwilowe *przejasnienie* w sklerozie!

    ... a juz myslalem, ze neoprl to 5y-swiat (tj. 4y "za murzynami").

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

    ???? http://tinyurl.com/p8lzmte ????? http://tinyurl.com/ojkq4sg ????

  • 235. Data: 2015-10-27 04:09:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0mihv$h8g$2@node2.news.atman.pl...

    > "Pszemol" n0mh7b$mrh$...@d...me

    > Pszemol, mam dla Ciebie propozycję -- zacznij myśleć
    > głową, zamiast tyłkiem.

    Kiedy zrozumiesz, że narzucasz się ze swoimi propozycjami,
    stronami www czy jakimiś gównianymi banerami?
    Nikt tego śmiecia tu nie chce. Załóż sobie jakiś licznik
    odwiedzin swojej "witryny" a przekonasz się że mówię prawdę.

  • 236. Data: 2015-10-27 12:04:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 04:09, Pszemol pisze:
    > Załóż sobie jakiś licznik
    > odwiedzin swojej "witryny" a przekonasz się że mówię prawdę.

    Kurde, tyle lat omijam Enuela, a nawet nie wiem, że on do jakiejś strony
    spamuje ;o

    --
    Liwiusz

  • 237. Data: 2015-10-27 12:04:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562e0f7f$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Pytają wychodzących -- jakiś czas temu spytano 50 tysięcy ludzi.
    > Nie wiem, ilu teraz. To exit pool. W late pool -- czytają część
    > gotowych wyników
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Exit_poll
    >
    > exit poll i late poll
    >
    > Przy obecnym stanie technicznym, można zbudować automagiczne urny,
    > aby mieć gotowe wyniki niemal natychmiast po zakończeniu głosowania.
    >
    > Nawet niektórzy pokazują takie gotowe urny na jutubie.

    1/ W życiu nie widziałem żadnych ankieterów na wyborach. 2/ I każdy im
    się spowiada jak na spowiedzi świętej na kogo głosował że na podstawie
    tego sondażu wybierani mogą już bez czekania na oficjalne wyniki z PKW
    składają sobie gratulacje z powodu zwycięstwa?

    > To po-Bożne życzenia i zamierzenia.
    > Gdyby Bóg miał mocne łokcie -- może dopchałby się do tak wysokiego
    > miejsca.
    >
    > -=-
    >
    > Moim zdaniem 101 spotkał się z Boskim Wymiarem Sprawiedliwości -- gdyż
    > PiS obiecywał Prawo, ale obietnicy nie dotrzymał. Został jeszcze jeden
    > z braci Kaczyński -- i jeden Tupolew, z tym, że Bóg ma i wiele
    > ,,samolotów'', i wielu ludzi...
    >

    > Polska to obszar bezprawia od dawna -- wiele osób to mówi.
    > Jednak niektórzy obiecują prawo...

    PiS to pomyłka już przy wybieraniu nazwy stowarzyszenia. Bo tak się
    składa zasadniczo że termin "Prawo" jest przeciwieństwem
    "Sprawiedliwości". Może kiedyś tam za Króla Salomona, ale na pewno nie w
    współczesnych czasach. Teraz człowiek to już tylko ze sporym zasobem
    gotówki może szukać sprawiedliwości w sądach*.

    Sąd - świątynia w której egzekwuje się postanowienia prawa.

  • 238. Data: 2015-10-27 12:05:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562e1003$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Co chyba oczywiste. OFE i ZUS ,,pracują'' dla menadżerów, nie dla
    > składkowiczów. Te składki to zwykły haracz płacony mafiozom. To
    > efekt pośpiechu przy Okrągłym Stole.

    Z laski swojej, nie mieszaj ZUSu z takim czymś jak OFE. W ZUS nie ma
    żadnych menażerów, bo jego działalność nie polega na osiąganiu zysków.

    > Nie wiem, co jest patologią, a co nie jest.
    > Piszę Ci, co jest długiem jawnym, a co nie jest.
    > Nie tylko emerytury są długiem ukrytym.
    >

    > DTuskowi nie domykał się budżet, Vincenty napomknął o progach
    > ostrożnościowych (potrzebie wstrzymania wypłat emerytur i rent)
    > więc DTusk ,,przelał'' ,,pieniądze'' z OFE do ZUS, aby budżet
    > domknąć.
    >

    > Proste. We wskaźnikach dług publiczny (o czym mówi min. Szczurek)
    > zmniejszył się.

    Całe to śmieszne państwo stało się patologią po 89roku. Śmieszne mimo
    tego ze mieszkańcom zupełnie nie jest do śmiechu.
    Wolę rozpatrywać to w kategorii - Tusk chciał dobrze i mu się to udało.
    Zlikwidował patologię zmuszającą do wpłacania pieniędzy na konto
    prywaciarzy, którzy na dodatek nic nie gwarantowali, a dodatkowo
    poręczał za nich Skarb Państwa.

    > Jaki?
    >
    > Mogą pozostać w Polsce i mogą wyjechać stąd?

    Nie utrzymywać datkami pod przymusem kapitalistycznego ścierwa.

    > Gdy przejdziesz na emeryturę, OFE przeleją forsę do ZUS a ZUS -- Tobie.

    W jakiej wysokości?, pokaż mi tabelkę np Nationale Nederlande, co on
    gwarantuje emerytowi płacącemu przez 30 lat co miesiąc konkretna stawkę
    na konto tego funduszu?

    > ,,Przelanie'' z OFE do ZUS to nie jest ,,reforma emerytalna'',
    >
    > W efekcie ,,reformy'' zmalały emerytury.
    > ,,Przelanie'' z OFE do ZUS nie zmienia niczego poza ukryciem części
    > długu.

    Oczywiście że jest reformą. Moim zdaniem nie tylko nie zmalały ale
    stały się znacznie bardziej realne, pewne że przyszły emeryt w ogóle
    będzie je miał.

    > Bo raczej nie dożyję. :)

    No cóż, takie są realia.Jest oczywiście na to recepta - cofnąć
    przywileje emerytalne świętym krowom i za pozyskane z tego tytułu
    oszczędności obniżyć WSZYSTKIM wiek przechodzenia na emeryturę. W
    kapitalizmie jednak takie coś nie do zrealizowania - cala istota tego
    systemu to różnicowanie ludzi.

  • 239. Data: 2015-10-27 12:07:31
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562e103d$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Obligacje państwowe można kupić bezpośrednio. :)
    >
    > Wyobraź sobie, że wszystko, co kupujesz, obłożone jest podatkiem (7%)
    > pośrednim.

    Tzn? Jak bezpośrednio? Jak kiedyś kupowałem to nie widziałem innej
    możliwości jak kupno za pośrednictwem PKO BP.. Nie pobierali od tej
    transakcji prowizji, ale jednak nie można tego postrzegać jako "zakup
    bezpośredni".

    Od kiedy? Jak kiedyś inwestowałem na giełdzie to wszelakie transakcje na
    GPW były zwolnione z opodatkowania. Oczywiście nie mam tu na myśli
    prowizji dla pośrednika, czyli Biura Maklerskiego.

    > Pieniądz zawsze jest i środkiem, i celem -- powyższa wypowiedź jest
    > zbyt uniwersalna.

    Wcale nie, nie ważne czy na koncie ZUSu są miliardy złotych, czy stan
    konta wynosi 0, emerytowi czy pracownikom Zakładu to dokładnie wisi.

  • 240. Data: 2015-10-27 12:08:02
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-26 o 12:39, Chris pisze:

    > 14.10.2015 zmieniłem taryfę z #PEŁENLUZ na #FREEMIUM ot i cała
    > tajemnica zmiany daty.

    Ale w regulaminie #Freemium nic nie ma o rocznej ważności konta...