  • 241. Data: 2015-10-27 12:08:21
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562e1069$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > To termin startu startera.

    Jasne, ostateczny termin startu startera...;-)

  • 242. Data: 2015-10-27 12:12:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-27 o 12:08, Trybun pisze:

    > Ale w regulaminie #Freemium nic nie ma o rocznej ważności konta...

    O ile pamiętam nie ma, ciekawe czy coś się zmieni po pierwszym miesiącu
    używania. Poczekamy zobaczymy na razie działa i o to chodzi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 243. Data: 2015-10-27 13:16:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 12:04:16 +0100, Trybun napisał(a):

    > 1/ W życiu nie widziałem żadnych ankieterów na wyborach.

    Na tym statystyka polega, ze nie trzeba pytac wszystkich.

    > 2/ I każdy im
    > się spowiada jak na spowiedzi świętej na kogo głosował że na podstawie
    > tego sondażu wybierani mogą już bez czekania na oficjalne wyniki z PKW
    > składają sobie gratulacje z powodu zwycięstwa?

    Tak sie przyjelo. Aczkolwiek sami badajacy podkreslaja, ze blad 2% (2
    punktow procentowych) w tym jest.

    Tak o ile pamietam - to Korwin w wieczorze wyborczym mial 4.9% -
    naprawde 4.76.

    Tu dla porownania
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory-parlamentarne/a
    rtykuly/503918,exit-poll-prawo-i-sprawiedliwosc-wygr
    ywa-wybory-sondazowe-wyniki.html
    http://parlament2015.pkw.gov.pl/349_Wyniki_Sejm

    Najwiekszy blad to 0.5% (p.p.)

    Oczywiscie czasem te pol % to bardzo duzo - np dla SLD czy Korwina.

    J.

  • 244. Data: 2015-10-28 01:18:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562f5a09$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > PiS to pomyłka już przy wybieraniu nazwy stowarzyszenia. Bo tak się składa
    zasadniczo że termin "Prawo" jest przeciwieństwem
    > "Sprawiedliwości". Może kiedyś tam za Króla Salomona, ale na pewno nie w
    współczesnych czasach. Teraz człowiek to już tylko ze
    > sporym zasobem gotówki może szukać sprawiedliwości w sądach*.

    Prawo i sprawiedliwość to słowa pokrewne.
    Polskie sądy bazują na bolszewizmie krytykowanym nawet przez ,,producenta''.

    > Sąd - świątynia w której egzekwuje się postanowienia prawa.

    Białostockie sądy to banda oprawców. Kiedyś traktowano mnie tam
    wyjątkowo dobrze z uwagi na moją pozycję na uczelni -- sztywno
    związanej z sądami. Dziś?...

    wypuklina to skolioza
    Sąd Okręgowy odrzuca miraże/fatamorgany
    rezonans magnetyczny i moje ,,zeznania'' (o drętwieniu prawej ręki czy
    prawej nogi) są subiektywne i bezwartościowe, natomiast ocena biegłej
    (wzięta znikąd -- brednie o bólach szyi) to ocena obiektywna i miarodajna
    wykresy spirometrii i wyniki testów z alergenami nie są istotne, zaś ocena
    saturacji/nagazowania krwi tlenem za pomocą pulskoksymetru jest wyznacznikiem

    Pulskoksymetr nie pobiera krwi -- bada zawartość tlenu na podstawie koloru krwi.

    Można to opisywać godzinami? Raczej -- tygodniami bez przerwy lub latami z
    wyjaśnieniami...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pulsoksymetr

    Działa na zasadzie pomiaru pochłaniania przez czerwone krwinki w naczyniach
    włosowatych promieniowania o dwóch różnych długościach fali - czerwonego
    i podczerwonego[1]. Mierzony sygnał składa się z dwóch składowych: stałej
    i zmiennej (pulsującej)[2][3]. Składowa zmienna opisuje absorbancję pulsującej
    krwi tętniczej[2][3]. Na podstawie pomiaru oblicza się stopień nasycenia
    hemoglobiny tlenem (SpO2)[3]. Pulsoksymetr mierzy też tętno[3][4].

    Kiedy jest źle? Gdy saturacja jest niższa niż 95%. A jaki jest błąd pomiaru?
    Przy prawidłowym wykonaniu pomiaru -- 5%. :) Zatem nawet wynik 100% może już
    graniczyć z normą. ;) Ale biegła:

    najpierw każe mi czekać (półtorej godziny?)
    później -- siedzieć nieruchomo (ze 3 kwadranse?)
    po czym każe mi głęboko oddychać (rzekomo bada mnie stetoskopem/słuchawkami)
    następnie zakłada pulskosymetr na palec i zakrywa starannie ręką
    i ukrywa wynik przede mną

    JF uważa, że słuszną rzeczą jest zakrywanie wyniku. :)

    Policjant pijakowi pokazuje wynik dmuchawki -- biegły mnie nie pokazuje...

    -=-

    Jak w tamtych dniach czułem się? Najgorzej od jesieni 2009 roku.
    Złożyły się na to różne czynniki:

    -- przyzwyczaiłem się do Allertecu
    brałem już 4 tabletki dziennie, ale ze skutkiem słabym;
    normalnie należy brać 1 tabletkę dziennie; 4 -- to dopuszczalne maksimum

    -- była nienaturalnie ciepła zima

    -- było jeszcze coś, czego już nie pamiętam

    I były też czynniki działające odwrotnie:

    -- parę dni wcześniej padały deszcze po długiem okresie suszy
    (te deszcze uratowały mnie, bo susza niemal położyła na łopatki)

    -- badanie odbyło się wieczorem

    niedługo później miałem wizytę u kardiologa -- rano...
    Oczy łzawiły, z nosa lało się, wyglądałem na zakatarzonego...

    Akurat wówczas byłem już na innych lekach -- ponoć kolejnej generacji...
    (zawierały desloratadynę)

    Być może ów pulskoksymetr w istocie pokazał wynik tak zły, że biegła
    zastanawiała się nad tym, czy nie będzie to mój ostatni dzień żywota. ;)

    -=-

    Do tego sąd gubi załączniki -- nowych nie chce w miejsce zagubionych...
    Czyta to, czego nie ma w piśmie (zarzuty i wniosek) ale nie dostrzega tego, co
    piszę...
    Sędzia ma duży dystans i do formy, i do stylu, ale uważa wypowiedź za logiczną,
    rzetelną...

    A Sąd Okręgowy (3 osoby -- co 3 głowy to nie jedna) uważa, że polemizuję z
    PRAWIDŁOWYKI ustaleniami opinii.
    A jakież to ustalenia? Ano -- wypuklina to skolioza.

    Kilka dysków z wypuklinami układa się w skrzywienie kręgosłupa?...

    -=-

    Skąd Sąd wie, że ustalenia są prawidłowe?
    Nie jest przecież lekarzem... A może jest?
    Więc w jakim celu zlecił badanie lekarzowi?...

    Sytuacja wypisz wymaluj z grup dyskusyjnych, gdzie pewien prawnik
    zarzuca mi podanie złych koordynatów mego mieszkania... Skąd ów
    prawnik zna poprawne?

    Akurat rzeczywiście podałem błędnie, ale nie aż tak, jak mi zarzucono.
    Pomyliłem ostatnią cyfrę -- błąd wyniósł 2 sekundy kątowe.

    Ale pozostają pytania:

    -- skąd sąd wie, że ustalenia opinii są prawidłowe?
    -- skąd grupowy prawnik (radca prawny chyba) wie, jakie są poprawne koordynaty mego
    mieszkania?

    -=-

    Fałsz poganiany fałszem goni fałsz -- oto obraz białostockiego sądu. :)

    -=-

    Wróćmy do ZUSu...
    Umorzenie obligacji OFE to reforma emerytalna.
    Ale obok nie jest inna -- której celem jest obniżenie wysokości emerytur.

    Około 19 miliardów ,,ginie'' przy okazji umorzenia obligacji.
    Ale te miliardy łatwo wytłumaczyć -- to jakaś demograficzna rezerwa,
    której już wcześniej nie wlicza do długu jawnego.

    Obok niej znika chyba 13 miliardów...

    Nie od dziś wiadomo, że łatwiej ukryć coś w masie zdarzeń...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 245. Data: 2015-10-28 01:24:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5y14mklmhcet$....@4...net

    > Na tym statystyka polega, ze nie trzeba pytac wszystkich.

    JF to troll DTuska. :)
    Umiejętnie tłumaczy oszustwa byłego rządu.

    Trybun ma swoje lata, ale pisze: 'w życiu nie widziałem
    żadnych ankieterów na wyborach'. Jak to jest, że nie
    widział ani razu? A nie -- że zdarzyło się, iż nie widział?

    > Oczywiscie czasem te pol % to bardzo duzo - np dla SLD czy Korwina.

    Dlatego komisje pracują wtedy nad dogrywką. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 246. Data: 2015-10-28 02:13:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562f5a47$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Z laski swojej, nie mieszaj ZUSu z takim czymś jak OFE. W ZUS nie ma żadnych
    menażerów, bo jego działalność nie polega na
    > osiąganiu zysków.

    Prośba o łaskę -- odrzucona w całości. :)
    Ani ZUS nie pracuje nad zyskami, ani OFE,
    chyba, że nad zyskami ,,pracowników''.

    Dałem Ci link do filmu, gdzie jakaś profesor wyjaśnia, że OFE oferują
    ze 20 złotych tytułem emerytury... Dodaje, że jedynie ZUS daje jakieś
    emerytury, ale -- groszowe...

    Ile tych groszy? Obecne emerytury to kilka tysięcy pln.
    Ale moja matka ociera oczy paniom z ZUSu, które płaczą jakoś tak:

    -- pani pokolenie pobiera wysokie emerytury, my otrzymamy kilkakrotnie niższe

    I chyba nawet mojej matce żal tych pań... Ale tylko przez chwilę,
    po której przypomina sobie i mnie, i masę innych rzekomo zdrowych ludzi...

    > Całe to śmieszne państwo stało się patologią po 89roku.

    Jak i inne postkomunistyczne.
    Wyrosły fortuny rzekomych ekonomistów -- w istocie handlarzy
    tanio kupujących (ludzką prace) i drogo sprzedających gotowe
    produkty, nierzadko ustawiając przetargi...

    Hybryda ni pies ni wydra. Trochę kołchozu, trochę rynku...

    > Śmieszne mimo tego ze mieszkańcom zupełnie nie jest do śmiechu.

    Nie jest.

    Vincenty mówi, że był stały przyrost PKB, przekraczający 3%...

    PO rządziła 8 lat:

    (1.0355)^8=1,32190676712058

    Inni dodają, że zamiast inflacji, mamy deflację.
    Zatem Polak zarazbiający w 2007 roku 2kpln misięcznie, teraz
    otrzymuje 2,64kpln misięcznie. Ile wydaje? -- chyba mniej,
    bo jest deflacja!!!

    Co zatem czyni z dodatkowycmi pieniędzmi?

    I o co drze mordę ;) na demonstracjach?!

    Ile zostawało w 2007 roku? Powiedzmy,że 10%... 200 pln.
    Ile teraz? Ano niemal 844 plny...

    (1.0355)^8=1,32190676712058
    (1.0355)^8*2000=2643,81353424116
    643,81 przybyło
    200 odkładał
    843,81 odkładać może teraz bez uwzględniania inflacji

    Czyli ponad 4 razy tyle teraz zostaje w portfelu Polaka?
    I drze mordę na demonstracjach? A pałą go po dupie!!!

    A może obecnie jest deflacja, ale na początku tego okresu była silna inflacja?
    Nie było...

    Polakowi zostaje kupa szmalu -- ale apetyt wzrósł w trakcie jedzenia?!??!

    Raczej nie...

    > Wolę rozpatrywać to w kategorii - Tusk chciał dobrze i mu się to udało.

    Udało -- sobie zrobił dobrze, i to bez podtekstu seksualnego.
    (chciał dobrze -- i dostał dobrze)

    > Zlikwidował patologię zmuszającą do wpłacania pieniędzy na konto prywaciarzy,
    którzy na dodatek nic nie gwarantowali, a dodatkowo
    > poręczał za nich Skarb Państwa.

    Dlaczego poręczał?
    OFE kupowały obligacje!!!

    I nie wiem, jak jest teraz. Bo umorzenie nie oznacza końca OFE.

    Tusk po prostu umorzył obligacje, rzekomo obiecując wypłacenie
    emerytur bezpośrednio ZUSowi. (OFE 10 lat przed emeryturą odsyłały
    zgromadzone środki do ZUSu, wykupując obligacje i spieniężając inne
    [toaletowe?] papiery)

    Ale Tusk jednocześnie podniósł wiek emerytalny, zrównał kobiety z mężczyznami
    (ustawa okolopedlaska mówi, dlaczego zrównał -- aby w Polsce nie było samych
    kobiet po 60 roku życia) i skutecznie obniżył wysokość emerytur...

    A czym umotywował umorzenie obligacji?
    Potrzebą wypłacenia emerytur. Brak umorzenia skutkował potrzebą
    wstrzymania wypłacania świadczeń takich jak emerytury i renty...

    Niewielu Polaków (emerytów i rencistów zwłaszcza!!) pojmuje, jak
    blisko było pozostawienia polskich świadczeniobiorców samym sobie
    i głodowej śmierci!!! Vincenty zasilany jest z UK -- nie umarłby
    z głodu... Ponadto obok różnych świadczeń okołoemerytalnych
    pobiera wynagrodzenia...

    > Nie utrzymywać datkami pod przymusem kapitalistycznego ścierwa.

    Ścierwa nie trzeba utrzymywać -- ścierwo nie je. :)

    > W jakiej wysokości?,

    Nie znam wysokości. W sumie Tusk umorzył coś koło 156 miliardów pln,
    ale trudno zgadnąć, ile to jest, bo są różne ceny. ;) Tusk umorzył
    obligacje, ale obok tych obligacji są i inne papiery. [toaletowe?
    muszę sprawdzić później... Google na razie nie wie...]

    Zakładając 16 milionów członków OFE -- na łebka ile przypada?
    Nie wiem.

    > pokaż mi tabelkę np Nationale Nederlande, co on gwarantuje emerytowi płacącemu
    przez 30 lat co miesiąc konkretna stawkę na konto
    > tego funduszu?

    Nie znam, ale pamiętam, że ogólnie OFE nie dają żadnego zysku
    składkowiczom. Dają zysk ,,menadżerom''. ***Chyba*** kiedyś dawały 7%.

    Jest ogólnie ale w tych opisach nie jest.
    Obok umorzenia obligacji, PO:

    podwyższa wiek emerytalny
    obniża wysokość świadczeń (wprowadza nowe obliczenia)
    wprowadza inne innowacje

    > Oczywiście że jest reformą. Moim zdaniem nie tylko nie zmalały ale stały się
    znacznie bardziej realne, pewne że przyszły emeryt w
    > ogóle będzie je miał.

    Nie. Wysokość emerytur malała, bo wprowadzono inny sposób naliczania.
    Rzekomo sprawiedliwszy, ale szefostwo ZUS oficjalnie przyznało, że
    celem tych nowych wyliczeń było obniżenie świadczeń.

    Tusk mówił, że umorzenie obligacji daje emerytury.
    Wyjaśniłem Ci, o co chodziło.
    O progi ostrożnościowe, których efektem było
    zawieszenie wypłacania emerytur i rent...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Progi_ostro%C5%BCno%C5
    %9Bciowe_w_Polsce

    Vincenty mówił w TV o potrzebie/groźbie zawieszenia wypłacania rent i emerytur.
    Aby tego nie czynić -- Tusk musiał zmniejszyć jawny dług publiczny, co uczynił
    ,,cudownie'' umarzając obligacje wobec OFE.

    -- Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi?!

    Był to zabór mienia! Jakbym ja obiecał Ci coś, po czym bym powiedział:

    -- Nie oddam i koniec!!!

    > No cóż, takie są realia.Jest oczywiście na to recepta - cofnąć przywileje
    emerytalne świętym krowom i za pozyskane z tego tytułu
    > oszczędności obniżyć WSZYSTKIM wiek przechodzenia na emeryturę. W kapitalizmie
    jednak takie coś nie do zrealizowania - cala istota
    > tego systemu to różnicowanie ludzi.

    A kim są te świętości? W Indiach święte krowy można doić?
    Można -- te krowy są dojone, i to mocno!!!

    Kim są w Polsce święte krowy?
    To te sędzię, wg których:

    wypukliny to skolioza

    Jak myślisz? -- będę bronił tych krów czy niekoniecznie?
    Będę!!! Będę bronił, gdyż są święte!!! Będę bronił ich
    dusz!!! Będę bronił ich dusz przed wiecznym potępieniem!!!

    A co może uratować dusze tych świętych krów przed wiecznym potępieniem?
    Zabranie wszelkich przywilejów tym krowom i osadzenie krowich ciał w więzieniach...

    Dusze sędziowskie zasługują na taką obronę!!!
    I uskuteczniam ją...

    -=-

    -- Generalnie są dwa rozwiązania...
    -- Jakie?
    -- Nakręcenie koniunktury budowlanej i...
    -- I...
    -- I?
    -- Produkcja karmy rybiej...
    -- Nic poza tym?
    -- Można jeszcze karmić kocięta...
    -- Budownictwo od dawna rzeczywiście potrzebuje zastrzyku gotówki,
    ale czy rządowe zamówienia pod więziennictwo nie są groźne?
    -- Nie wiem. Karma też jest rozwiązaniem...
    -- Są wytyczne KE w sprawie ograniczania czynności
    związanych ze znęcaniem się nad bezbronnymi zwierzętami...
    -- Tak.. Kociętami i rybami wodnymi...

    -=-

    BTW... Wg Ciebie lepsza jest opieka nad zwierzakami czy wspomaganie budownictwa?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 247. Data: 2015-10-28 02:21:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562f5acb$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Tzn? Jak bezpośrednio? Jak kiedyś kupowałem to nie widziałem innej możliwości jak
    kupno za pośrednictwem PKO BP.. Nie pobierali od
    > tej transakcji prowizji, ale jednak nie można tego postrzegać jako "zakup
    bezpośredni".

    OK -- jakiś bank musi pośredniczyć, ale ów bank nie bierze 7%.
    Skarb Państwa nie ma rąk, którymi podpisze się pod papierami... ;)
    [toaletowymi?]

    > Od kiedy? Jak kiedyś inwestowałem na giełdzie to wszelakie transakcje na GPW były
    zwolnione z opodatkowania. Oczywiście nie mam tu
    > na myśli prowizji dla pośrednika, czyli Biura Maklerskiego.

    Od kiedy co?

    OFE brały ileś (chyba 7 właśnie) procent za swe ,,czynności''.
    ZUS chyba bierze około 3% od przypływów.

    działalności. ZUS to coś znacznie więcej niż jakiś bank czy
    >>> fundusz.

    uniwersalna.

    > Wcale nie, nie ważne czy na koncie ZUSu są miliardy złotych, czy stan konta wynosi
    0, emerytowi czy pracownikom Zakładu to
    > dokładnie wisi.

    ZUS nie ma pieniędzy na swych kontach zbyt wiele.
    Ma jakieś luzaki -- rezerwy pozwalające na płynność.
    (przykładowo OFE z wyprzedzeniem dziesięcioletnim śle emerytury do ZUS)
    Ma ponadto świeże dopływy gotówki ze składek.
    I ma coś na kształt obligacji państwowych.

    Wiadomo też, że ZUS jest mocno zadłużony, czyli podsumowanie
    wszystkich aktywów i zobowiązań daje wysokie niedobory...

    De facto ZUS nie ma pieniędzy.
    Ale banki -- też nie mają.
    W obu wypadkach są to po prostu jakieś zobowiązania, czyli obligacje.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 248. Data: 2015-10-28 02:31:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562f5afc$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Jasne, ostateczny termin startu startera...;-)

    Ma się nijak do ważności konta a nawet czasami do ważności startera.
    Ja uruchomiłem starter mBanku, którego termin minął parę lat wcześniej.
    Uruchomiłem, dałem matce do wykorzystania i przeniosłem numer do VM.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 249. Data: 2015-10-28 02:37:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n0mpp7$6v4$...@d...me

    > Kiedy zrozumiesz, że narzucasz się ze swoimi propozycjami,

    Nigdy -- nie narzucam się. :)
    Raczej kpie z Ciebie, bo nie widziałeś baneru aż nadto widocznego. :)
    Poszukać postu, w którym pytasz o ten baner?

    > stronami www czy jakimiś gównianymi banerami?

    Nie jestem twórcą tych banerów.

    > Nikt tego śmiecia tu nie chce. Załóż sobie jakiś licznik
    > odwiedzin swojej "witryny" a przekonasz się że mówię prawdę.

    Mam liczniki. Czasami zaglądam, aby zobaczyć, co konkretnie zwiększa klikalność.

    Są oddzielne liczniki stron i są oddzielne liczniki kliknięć w banery.
    Te ostatnie zaopatrzone są w godzinę i minutę kliknięcia bądź wysłania formularza.

    Są statystyki, są wykresy, zestawienia...

    Chcesz zobaczyć?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 250. Data: 2015-10-28 02:38:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n0nln5$f5s$...@n...news.atman.pl

    > Kurde, tyle lat omijam Enuela, a nawet
    > nie wiem, że on do jakiejś strony spamuje ;o

    Ciekawe -- omijasz, ale odpisujesz czasami.
    Nawet nie umiesz pisać. :) Albo -- czytać. :)
    Raczej 'e' Ci nie brakuje na klawiaturze.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'