  • 211. Data: 2015-10-25 15:00:46
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n0iabg$6t9$...@n...news.atman.pl

    Zwracam uwagę na słowo 'chyba'.
    I na nieznalezienie odpowiedzi, w której precyzujesz swoją wypowiedź.

    > Nie wypaczaj moich słów

    (; wic e wersa ;)

    I vice versa.

    > bo to nie ładnie,

    jak? -- nieładnie

    > pisałem

    > że jak zabraknie pakietu danych to w każdej chwili można sobie dokupić np. 500MB za
    5zł.
    > Nie jest to obowiązkowe tylko dodatkowa usługa, mi na razie od 14 października
    zjadło z pakietu 15MB więc nie widzę potrzeba

    "Chris" mvt7nn$sn8$...@n...news.atman.pl

    "Chris" mvquo0$k3s$...@n...news.atman.pl

    C> Pokaż mi dalej sens kupowania co chwilę startera dającego mi 300MB
    C> za 5zł skoro dobierając pakiet 500MB płacę dokładnie tyle samo
    C> czyli 5zł

    C> 5 ZŁ 500 MB SMS *222*000*3*500#

    E> Kto daje te 500 MB za 5 pln?

    -=-

    #F jest (jak sama nazwa mówi) za free.
    Natomiast pakiet 500 MB kosztuje 5 pln miesięcznie.
    W oby wypadkach potrzebujemy ważnego konta w VM

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 212. Data: 2015-10-25 16:49:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n0ia3e$qff$...@n...news.atman.pl

    C> Chłopca to sobie poszukaj w piaskownicy.

    BTW -- czy senat RP przywrócił ;) do życia
    okołopedalską ustawę zawetowaną przez prezydenta?

    Aby było jasne -- nadal nie agituję. Po prostu
    pytam, bo widzę, że mowa chyba jest o tym... ;)

    I nie obrażam nikogo -- nazywam rzeczy po imieniu.
    Mnie do woli można nazywać heteroseksualnym czy
    zwolennikiem wielożeństwa bez narażania się na
    oskarżenie o nietolerancję, nienawiść itd...

    http://sjp.pl/peda%C5%82

    1. pogardliwie o homoseksualiście

    SJP uznaje to określenie za pogardliwe, nie za obraźliwe.

    Kiedyś uznawał za wulgarne.

    pedał II m IV, DB. -a, Ms. ~ale; lm M. -y, DB. -ów

    wulg. <<pederasta>>

    Na szczęście teraz SJP uznaje to jedynie za pogardliwe.
    Chyba wolno mi pogardzać homoseksualizmem?
    Chyba nie muszę być takim jak ,,inni'?
    Pogardzam jakimś sklepem -- więc nie kupuję w nim.
    Czy taki sklep może mnie pozwać do sądu za pogardę? ;)

    Jestem pragmatykiem -- pedały nie rozmnażają się.
    ,,Pracują'' (pedałują) daremnie.

    IMO każda praca musi przynosić zysk -- ,,pedałowanie'' nie niesie zysku.

    -=-

    Nie wiem, która frakcja ;) w Polsce jest antypedalska.
    Problem zaczyna się od Kościoła rzymskokatolickiego,
    który oficjalnie zwalcza tego rodzaju zachowania.
    A kończy się na młodych kobietach zaniedbywanych przez mężczyzn.

    Przechodzi ;) zaś (od tego początku do końca) poprzez kobiety hm... No...
    Rżnięte w odbyt, które obecnie mszczą się:

    -- i na mężczyznach, którzy zamiast dawać rozkosz, dawali ból
    -- i na kobitach, którym zawistnie chcą odebrać chłopa, pomne swych nieszczęść
    (sobie już nie pomogę, bo... ta... no... brzoskwinka już nie ta, ale innym
    zaszkodzę)

    -==-

    IMO grupy dyskusyjne to piaskownica, w której bawimy się. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 213. Data: 2015-10-26 02:30:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" mvo8l7$7pe$...@u...news.interia.pl

    > Teraz dopiero mają rozruch, a więc nie mogą zniechęcać potencjalnych klientów.
    Zobaczymy za miesiac/dwa.

    Więcej dostawałem spamu przed aktywacją #F niż obecnie dostaję.

    -=-

    Wybory za nami. Celowałem w 38% i 23%.
    O pozostałych partiach -- nie myślałem.

    Obecnie stanęło na 38% i 23.4% -- jeśli dobrze pojąłem.
    Prognoza dzisiejsza dawała 39,1% oraz 23.x%.

    -=-

    Do (; ex-premier in spe ;) -- czy wypukliny to skolioza?
    Tego uczą przyszłych ex-premierów na studiach medycznych?

    Złośliwi kiedyś stwierdzili w trochę podobnej sytuacji -- gdyby
    tak dobrze sprawdzić, to być może okazałoby się, że nie gęsią
    zapłaciła za tytuł lekarza, ale zwykłą kurą... ;)

    -=-

    Dzięki Ci Boże za to, że mnie wysłuchałeś, choć nie ukrywam,
    że jestem trochę ;) porywczy, przez co milszym byłby dla mnie
    wynik -- PO poza parlamentem. ;) Ale (oczywiście) szanuję
    Twoje wyroki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 214. Data: 2015-10-26 02:39:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n0itmv$q93$...@n...news.atman.pl

    > BTW -- czy senat RP przywrócił ;) do życia

    Źle napisałem. To chyba sejm miaU przywrócić -- zdecydowaną
    (bezwzględną?) większością głosów?

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sejm-nie-zajmie-sie-w
    etem-prezydenta-do-ustawy-o-uzgodnieniu-plci/ng9xxw

    Nie zdecydował się. :)

  • 215. Data: 2015-10-26 04:58:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n0ehes$ue5$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" n0d85t$b16$...@d...me

    > Próbowałem jakoś delikatnie podpowiedzieć Ci, że dobrze
    > byś uczynił, gdybyś zamiast hm... No... Tej... Zawróconej...
    > Użył po prostu głowy... Cieszę się tym, że mi dopomogłeś. :)
    > Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. ;)

    Znowu zawracasz tyłek swoją bezużyteczną stroną www?

  • 216. Data: 2015-10-26 09:33:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" n0iamm$6t9$...@n...news.atman.pl

    > OK -- ale pytane zadałem Trybunowi, nie Tobie.
    > Zgodnie z regulaminem niekoniecznie przedłuża,
    > zatem jest jakiś błąd. U mnie przedłużyło,
    > u Ciebie i u Liwiusza -- także, ale pytam,
    > jak jest u Trybuna.
    >
    > Okaż mi łaskę c;) i nie wypowiadaj się w imieniu Trybuna.

    To jest grupa dyskusyjna a nie kółko wzajemnej adoracji, każdy ma prawo
    wypowiedzi :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 217. Data: 2015-10-26 12:34:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > że jestem trochę ;) porywczy, przez co milszym byłby dla mnie
    > wynik -- PO poza parlamentem. ;) Ale (oczywiście) szanuję

    I ja nie mogę powiedzieć że nie jestem zasypywany spamem...

    A nie dziwi Cie to trochę że to dziennikarze podają wyniki?, i pies tam
    ich trącał, ale jak to się dzieje że oni podają je już w chwili
    zamykania lokali, wtedy gdy głosów jeszcze nikt nie liczy..

    Myślę że w kwestiach polityki to w Polsce Bóg jest na drugim miejscu w
    hierarchii, po "Układzie".;-)

  • 218. Data: 2015-10-26 12:36:28
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562b7eb9$0$9557$6...@n...neostrada.pl

    > Ale OFE potrzebuje Polaków do zakupu. ;)
    > OFE część składek MUSIAŁY lokować w obligacje państwowe.

    Interesują ich raczej tylko składki które co miesiąc spływają na ich
    konta, a nie sami Polacy.

    > Dlaczego z pustego? Przelewano prawdziwe
    > pieniądze, o ile pieniądz jest w ogóle prawdziwy.

    Takie powiedzenie na rzecz kompletnie absurdalną.

    > Ale DTusk nie litował się nad podatnikami.
    > Dzięki ,,przerzuceniu ,,pieniędzy'' ;) z OFE do ZUS, ukrył
    > część długu ,,publicznego'', czyli de facto długu rządu polskiego.
    >

    > Wyjaśniłem już wielokrotnie:
    >
    > -- emerytalne zobowiązania państwa to dług UKRYTY
    > -- inne (sprzedane/wyemitowane obligacje) zobowiązania państwa to dług
    > JAWNY

    Sprawy emerytalne w normalnym państwie to żadna patologia. Natomiast w
    państwie w którym kolejna tura kolesi, która przejmuje władzę ze słowami
    "teraz kurwa my", to praktycznie wszystko jest patologią.

    > Aby banki nie krzyczały -- dług jawny musi być stosownie mały.
    > Gdy ten dług jest zbyt wysoki względem PKB -- banki mogą zacząć
    > szaleć... Nie mogąc zapanować nad deficytem, DTusk musiał powiększać
    > zadłużenie państwa, a po zbliżeniu się do niebezpiecznej granicy 60%
    > PKB, musiał ukryć część długu, co uczynił poprzez ,,przelanie''
    > obligacji z OFE do ZUS.
    >

    > OFE nadal istnieją. Menadżerowie OFE nadal zarabiają.
    > Jedynie obligacje państwa wobec OFE zostały umorzone.

    Ale Polacy maja już wybór.

    > Ale czy ZUS przejął naprawdę zobowiązania OFE?
    > Ano po podniesieniu wieku emerytalnego i ,,reformie''
    > emerytalnej (której celem było obniżenie świadczeń)
    > rzecz jasna ZUS nie przejął tych zobowiązań, czyli de
    > facto rząd polski po prostu umorzył wyemitowane obligacje.

    A tak w sumie to na czym polegają czy polegały te zobowiązania OFE wobec
    ubezpieczonych?? Co to OFE niby gwarantowało poza mglistymi obietnicami
    spędzania emerytury pod palmami?

> [...]
    > i podatników, lecz także/nawet sięgnął po więcej...
    >

    > Rozmowa z Tobą to przyjemność -- mogę spokojnie ludziom tłumaczyć
    > dobroć DTuska i ZUSu. Popędliwy przypominam -- DTusk nie kandyduje,
    > jest obecnie daleko stąd i ogłosił, iż przechodzi na polityczna
    > emeryturę.
    >
    > DTusk po prostu obrabował Polaków. :)
    >
    > I tymi postami za to mu dziękuję, gdyż wcześniej ci właśnie Polacy
    > obrabowali mnie w tak zwany biały dzien. Prosiłem Boga o rozsądne
    > i uczciwe ukaranie Polaków -- i dziękuję zarówno DTuskowi, jak i Bogu. :)

    Dla normalnego obserwatora (a za takiego się uważam) "reforma" OFE to
    jeden z nielicznych (o ile nie jedyny) plusów za jego rządów.

> [...]
    > Ani teraz nie namawiam, ani z powodu ciszy przedwyborczej/okołowyborczej,
    > ani wcześniej nie agitowałem... Namawiam do uczestniczenia w wyborach.
    >
    > Ja też ;) zamierzam uczestniczyć -- w Białymstoku dziś otworzono nowa
    > galerię handlową. :) Jeśli zdrówko pozwoli -- odwiedzę tę galerię
    > jutro. :)
    >

    > Na wybory zamierzam iść wtedy, gdy polskie państwo (bez
    > względu na to, kto je będzie reprezentował) uporządkuje
    > sprawę obrabowania mnie.
    >

    > ZUS nie kandyduje -- mogę do niego zniechęcać.
    > ZUS jest apolityczny -- każda ekipa pieściła ZUS.

    Czemu nie liczysz na emeryturę z ZUSu? Sądzisz że na Polskiej scenie
    politycznej nie pojawią się w końcu ludzie porządni? porządnie czyli
    tacy którzy nie okradają w biały dzień Polaków z praw nabytych,. czyli
    prawa do godnej emerytury?

    --------------.
    > | Polacy zwykle chcą prawa, ale nie chcą dotrzymywania umów. :) |

    No i wygląda na to że mają "Prawo", ze "Sprawiedliwością" nawet.. ;-)

    > Ja żądam od polskiego państwa rozliczenia się z obietnicy złożonej
    > mi pod koniec XX wieku. (związanej z moim etatem na państwowej
    > uczelni białostockiej)
    >
    > Nie mam franków, nie mam długów finansowych (poza drobiazgami
    > karcianymi) i nie mam zdrowia. :) Ale mam wiarę w Boga.

    Myślę że jednak pozostało Ci odwoływać się do "Prawa i Sprawiedliwości"..

  • 219. Data: 2015-10-26 12:37:26
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > sobie, zaś bank -- zarabia na tym a zyskiem dzieli się z klientem...
    >
    > -=-
    >
    > Są powody utrzymywania ZUSu:
    >
    > -- zamordyzm
    > -- finansowanie bolszewickich potomków
    > (tajne układy Okrągłego Stołu)
    > -- wspieranie finansów państwa
    > -- wiązanie Polaków z polskim państwem
    >
    > ale są powody, dla których należy zlikwidować ZUS:
    >
    > -- po prostu wolność, w walce o którą Polacy ginęli na barykadach
    > -- zwiększenie zamożności ludzi pracujących
    > -- zdrowy rozsądek
    > -- rzeczywista :) troska o naród polski...

    "Twoje, twoje", jakie moje? Akurat ja nie mam nic wspólnego z polskim
    systemem emerytalnym.

    Nie znam zbyt dobrze zasad lokowania na polskim rynku inwestycji, ale
    chyba tu bez pośredników nie da rady inwestować. Np. jak bez
    pośrednictwa Biura Maklerskiego kupić i sprzedać akcje na GPW?

    Nie, w ZUSie pieniądz jest tylko środkiem a nie celem do prowadzenia
    działalności. ZUS to coś znacznie więcej niż jakiś bank czy fundusz.

  • 220. Data: 2015-10-26 12:38:10
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562b801e$0$9567$6...@n...neostrada.pl

    > Masz ofertę 2012?

    Nie wiem z którego on (starter) jest roku, na tym starterze jest tylko
    naklejka z terminem ważności: 01.09.2015.

    > Uruchomienie #F nie przedłużyło ważności konta?

    Nie mam pojęcia, wtedy nie sprawdziłem terminu, a teraz już
    doładowywałem konto gotówką.