  • 161. Data: 2015-10-22 03:18:18
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:n081p5$287$1@node2.news.atman.pl...

    > To nieprawda, nie ma tego w regulaminie.
    > Przedłuża się tylko pakiet, a nie ważność konta.

    > Twoje zdanie jest sprzeczne z zapisami regulaminu usługi i regulaminu
    > świadczenia usług. Mylisz pojęcia.

    Chris wychodzi z błędnego założenia, że pakiet nie ma sensu
    bez ważnego konta i wnioskuje że przedłużenie/odnowienie
    pakietu MUSI wiązać się z przedłużeniem ważności konta/numeru.

    A nie jest to prawdą, na co jasno wskazuje regulamin, który mówi
    że jeśli ważność konta (okres ważności połączeń wychodzących)
    wygaśnie w czasie trwania 30 dni "pakietowych" to aby uzyskać
    dostęp do pozostałych dni pakietu trzeba doładować konto.

    W logice Chrisa taki zapis regulaminu nie miałby sensu, czyli
    logika Chrisa jest błędna.

    Swoją drogą nie ma w regulaminie jasno powiedziane jakie
    są metody przedłużania okresu ważności konta na połączenia
    wychodzące - wskazana jest jedna metoda na jego przedłużenie,
    czyli doładowanie konta za minimum 5zł, ale to nie znaczy
    wcale że nie ma innych metod.

  • 162. Data: 2015-10-22 03:19:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n08mio$sbj$2@node1.news.atman.pl...

    > "Trybun" 56275602$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    Napisane jest że można przedłużyć doładowaniem.
    Nie jest napisane że tylko doładowaniem można przedłużyć.
    Rozumiesz różnicę? :-)

    > U mnie VM przedłużyła bez doładowania.

    Co nie znaczy, bynajmniej, że zawsze tak zrobią.

  • 163. Data: 2015-10-22 09:14:12
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.10.2015 klaus <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Startery z aktywną taryfą #Freemium kosztować będą 5 zł (ważność
    > startera to 12 miesięcy). Co 6 miesiący sieć wymaga wysłania SMS-a

    Skusili mnie :-) Zamówiłem ze stronki za piątaka, przyszedł szybko
    (bodaj 2 dni). W gratisie drugi starter :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 164. Data: 2015-10-22 10:01:18
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 562755dc$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    > () Kilometrówka to kradzież -- społeczeństwo nie było świadome
    > popełnianego czynu.

    Nie mam pojęcia o co tu może chodzić.. Co to w ogóle jest ta
    "kilometrówka"?

    > () Umorzenie obligacji OFE to rozbój w biały dzień.

    Im szybciej tą instytucje rozwalili tym lepiej. Ktoś powinien beknąć,
    ale nie za to że z tym skończył a za to że powołał do życia tak
    oszukańcze przedsięwzięcie.

    > () Podwyższenie wieku emerytalnego to także rozbój w biały dzień.

    Tu nie ma dwu zdań, ludzie najzwyczajniej w świecie zostali w biały
    dzień okradzeni. Także obrabowano w biały dzień byłych pracowników SB. A
    dyktatorska kurwa co to zrobiła zamiast w kryminale to wygłasza odezwy
    do ludu.

> [...]
    > rosyjskiej -- wojskowi twierdzili, że ,,w razie czego'' Polska
    > padłaby w ciągu trzech dni. Wkrótce Niemcy oficjalnie wyznały,
    > że nie mają możliwości bronienia Polski -- że nie mogą wywiązać
    > się ze swych zobowiązań nałożonych na nich przez NATO.
    >
    > Zanim minęło zagrożenie ze strony rosyjskiej, powstało kolejne, moim
    > zdaniem poważniejsze -- imigranci, czy raczej rzesze imigrantów.
    > (premier Ewa Kopacz nazywa przybyszów uchodźcami; sąd państwa,
    > którego Ewa Kopacz jest premierem, nazywa 'wypukliny dysków
    > kręgosłupowych' -- 'skoliozą kręgosłupa')

    Jak najbardziej miał rację p. Komorowski - dla takich jak on, Tusk i
    reszta tej watahy Polska była bezpiecznym miejscem do uprawiania swojego
    procederu jak nigdy w historii... "polityk przecie nie może odpowiadać
    za swoje decyzje przed sadem!!" Wolność Wolność Wolność", że przypomnę
    ulubione, z każdej okazji i bez okazji wygłaszane słowa byłego
    prezydenta Komorowskiego.

    Zastanawiające - w jaki sposób mogą rzutować na bezpieczeństwo Polski
    rosyjskie bazy na Białorusi?? Faktycznym zagrożeniem dla Polski są
    Amerykańskie bazy na naszym terytorium. Bazy czy magazyny, jak zwał tak
    zwał. Agresywna, imperialna polityka USA może sprawić że Rosja w na
    pierwszy ogień weźmie na cel właśnie Polskę, ze względu na te
    zagrażające jej amerykańskie bazy/magazyny..

    No niestety, ostatnie wydarzenia sprawiły że Rosja skundliła się do
    poziomu USA i ich piesków na łańcuchu. Bo przecie bronienia swojej
    suwerenności nie można rozumieć jako prawa do zabijania ludzi gdzieś w
    innym rejonie świata.

    W zachowaniu p. Kopacz, w kwestii uchodźców akurat nie widzę nic złego.

  • 165. Data: 2015-10-22 10:01:41
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 56275602$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie VM przedłużyła bez doładowania.

    Na jakich zasadach? Jakieś ukryte opcje?

  • 166. Data: 2015-10-22 10:20:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 03:18, Pszemol pisze:
> [...]
    > wychodzące - wskazana jest jedna metoda na jego przedłużenie,
    > czyli doładowanie konta za minimum 5zł, ale to nie znaczy

    Przeczytaj regulamin i potem się wypowiadaj bo znowu siejesz bzdury na
    grupie.

    Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odmnawialnego Pakietu
    #Freemium, następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W przypadku chęci
    dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna aktywacja.

    Abonent nie ponosi opłaty za aktywację Pakietu #Freemium i korzystanie z
    zawartych w nim Usług, w zakresie dostępnych limitów wskazanych w
    punkcie 10 poniżej.

    Aktywacja Pakietu na posiadanym przez Abonenta Numerze jest możliwa poprzez:

    a: użycie kodu aktywacyjnego USSD *222*000#;
    b: wokorzystanie opcji dostępnych w serwisie samobsługowym
    Klub Virgin lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
    c: kontakt z konsultantem Obsługi Klienta i zlecenie
    uruchomienia ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 167. Data: 2015-10-22 10:59:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 10:20, Chris pisze:
    > Przeczytaj regulamin

    Powtarzaj to kilkukrotnie, a przede wszystkim wykonaj, może się
    zorientujesz gdzie popełniasz błąd.

    [ciach dalej nie na temat, bo dyskusja jest o ważności konta, a nie
    ważności pakietu]

    --
    Liwiusz

  • 168. Data: 2015-10-22 11:13:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 10:59, Liwiusz pisze:

    > Powtarzaj to kilkukrotnie, a przede wszystkim wykonaj, może się
    > zorientujesz gdzie popełniasz błąd.

    Sam poczytaj i przyznaj się do złej interpretacji którą tu próbujesz
    wcisnąć. Zresztą sprawa faktycznie wyjaśni sie dopiero za 6 miesięcy
    gdzie upłyną pierwsze aktywacje i wtedy będzie wiadomo na 100%.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 169. Data: 2015-10-22 11:18:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-22 o 10:01, Trybun pisze:

    > Na jakich zasadach? Jakieś ukryte opcje?

    Opcja na stronie albo w aplikacji.

    https://goo.gl/photos/AE6UT3qPiBuFpYUu9

    Masz opcję aktywuj która po aktywacji zmienia się w nie przedłużaj, ot i
    cała tajemnica aktywacji auto przedłużenia.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 170. Data: 2015-10-22 11:41:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 11:13, Chris pisze:

    > Sam poczytaj i przyznaj się do złej interpretacji którą tu próbujesz

    Trudno się przyznać do błędu, skoro błędu nie ma. Przeczytałeś regulamin
    pakietu freemium, zapominając o przeczytaniu regulaminu świadczenia
    usług (tam jest o ważności konta) i się ośmieszasz publicznie swoim uporem.

    --
    Liwiusz