  • 151. Data: 2015-10-21 11:56:22
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-21 o 11:17, Chris pisze:

    > W żadnym pakiecie się nie pokryje bo to są pakiety MIESIĘCZNE które co
    > miesiąc można zmieniać na inne. Na stronie masz to ustawione na
    > automatyczne odnawianie jak byś nie wiedział.

    No a we freemium masz pakiety półroczne. I co to zmienia?

    > Nie do końca, bo można utracić ważność poprzez zapominalstwo i nie
    > przedłużenie oferty, ALE jak się przedłuży to powinno być za FREE.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Chodzi o "utratę Okresu ważności
    połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    Pakietu" - zatem nie chodzi o zapomnienie o przedłużeniu freemiuma.

    --
    Liwiusz

  • 152. Data: 2015-10-21 12:18:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-21 o 11:56, Liwiusz pisze:

    > No a we freemium masz pakiety półroczne. I co to zmienia?

    Masz miesięczne a nie półroczne, co pół roku jedynie trzeba potwierdzić
    dalszą chęć współpracy wysyłając darmowy SMS.

    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Chodzi o "utratę Okresu ważności
    > połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności
    > Pakietu" - zatem nie chodzi o zapomnienie o przedłużeniu freemiuma.

    Co miesiąc w takim razie musiał bym płacić bo strona/appka podaje mi
    ważność do 14.11.2015

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 153. Data: 2015-10-21 13:26:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-21 o 12:18, Chris pisze:

    > Masz miesięczne a nie półroczne, co pół roku jedynie trzeba potwierdzić
    > dalszą chęć współpracy wysyłając darmowy SMS.

    Powtórzę pytanie - co to zmienia w kontekście ważności konta na
    połączenia wychodzące? I jedno (miesiąc pakietu sms) i drugie (pół roku
    pakietu freemium) przedłuża ważność tylko pakietu, a nie ważności konta.

    > Co miesiąc w takim razie musiał bym płacić bo strona/appka podaje mi
    > ważność do 14.11.2015

    Jak załadujesz piątakiem, to przedłuży ci ważność konta o rok.

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2015-10-21 14:32:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-10-21 o 13:26, Liwiusz pisze:

    > Powtórzę pytanie - co to zmienia w kontekście ważności konta na
    > połączenia wychodzące? I jedno (miesiąc pakietu sms) i drugie (pół roku
    > pakietu freemium) przedłuża ważność tylko pakietu, a nie ważności konta.

    Ważność konta przedłuża się automatycznie co miesiąc chyba że wyłączysz
    auto przedłużanie wtedy wznowienie usługi jest płatne.

    > Jak załadujesz piątakiem, to przedłuży ci ważność konta o rok.

    Mając ustawione automatyczne wznawianie pakietu nic nie musisz
    doładowywać za 5-50-5000 zł ...zrozum to wreszcie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 155. Data: 2015-10-21 14:51:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-21 o 14:32, Chris pisze:

    > Ważność konta przedłuża się automatycznie co miesiąc

    To nieprawda, nie ma tego w regulaminie. Przedłuża się tylko pakiet, a
    nie ważność konta.

    > Mając ustawione automatyczne wznawianie pakietu nic nie musisz
    > doładowywać za 5-50-5000 zł ...zrozum to wreszcie.

    Twoje zdanie jest sprzeczne z zapisami regulaminu usługi i regulaminu
    świadczenia usług. Mylisz pojęcia.

    --
    Liwiusz

  • 156. Data: 2015-10-21 19:54:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" n07l8r$orh$...@n...news.atman.pl

    > Poczekamy pół roku i zobaczymy, ciekawe jak mam wykonać połączenie z tabletu który
    nie ma dialera :) może wysłany SMS wystarczy?

    SIMkę można przełożyć do telefonu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 157. Data: 2015-10-21 20:34:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562755dc$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    > Faktycznie, "kradzież" to termin czegoś niegodziwego, ale który czyni się skrycie,
    czyli bez powiadamiania o tym okradanego. To co
    > robią obecne władze to rabunek.

    () Kilometrówka to kradzież -- społeczeństwo nie było świadome
    popełnianego czynu.

    () Umorzenie obligacji OFE to rozbój w biały dzień.

    () Podwyższenie wieku emerytalnego to także rozbój w biały dzień.

    () Umorzenie obligacji OFE i podwyższenie wieku emerytalnego oraz
    ,,reforma'' systemu emerytalnego (której celem było obniżenie
    emerytur -- jak przyznają władze ZUS) daje oszustwo szyte grubymi
    nićmi. (co z tego, że zobowiązania OFE po umorzeniu obligacji niby
    przejmuje państwo, skoro to państwo nie zamierza płacić emerytur...)

    Teraz wolno!!!

    Chyba w roku pańskim ;) 2010 prezydent RP, Bronisław Komorowski
    (bronił swej sławy nieustępliwie -- sprawa Frycza) mówił, że
    Polska jest bezpieczna, utrzymuje dobre relacje z sąsiadami,
    jest chroniona sojuszem NATO itd... Przypomniał, że w przeszłości
    bywało różnie -- zwykle źle.

    Nie minęła ta kadencja, a Polska stanęła oko w oko z zagrożeniem
    poważnym, jakim było rozlokowanie rosyjskich baz wojskowych na
    Białorusi. Rok później dywagowano na temat ewentualnej agresji
    rosyjskiej -- wojskowi twierdzili, że ,,w razie czego'' Polska
    padłaby w ciągu trzech dni. Wkrótce Niemcy oficjalnie wyznały,
    że nie mają możliwości bronienia Polski -- że nie mogą wywiązać
    się ze swych zobowiązań nałożonych na nich przez NATO.

    Zanim minęło zagrożenie ze strony rosyjskiej, powstało kolejne, moim
    zdaniem poważniejsze -- imigranci, czy raczej rzesze imigrantów.
    (premier Ewa Kopacz nazywa przybyszów uchodźcami; sąd państwa,
    którego Ewa Kopacz jest premierem, nazywa 'wypukliny dysków
    kręgosłupowych' -- 'skoliozą kręgosłupa')

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 158. Data: 2015-10-21 20:37:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56275613$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    > Jak go znam, to z pewnością będzie to mocno utrudnione..

    Niestety i tak myślę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 159. Data: 2015-10-21 20:45:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56275602$0$27511$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba czy na pewno? Ja osobiście nie znam usługi u żadnego
    > operatora którą można aktywować bądź przedłużać za pomocą
    > bezpłatnego SMSa. Aplikacja mobilna u mnie nie działa.
    > Nawet nie da się przeprowadzić rejestracji.

    > W regulaminie stoi jak byk że konto ma ważność roku
    > i przedłużyć można tylko doładowaniem.

    U mnie VM przedłużyła bez doładowania.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 160. Data: 2015-10-21 23:58:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" mvujua$vcn$...@n...news.atman.pl

    > A koszt startera faktycznie rzuca na kolana :(

    W wypadku przenosin nie ma ceny startera.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'