eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm#Freemium w Virgin MobileRe: #Freemium w Virgin Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Date: Thu, 22 Oct 2015 10:20:54 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 55
    Message-ID: <n0a6a1$bst$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mvlvkl$thd$1@news.supermedia.pl>
    <561f4f73$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <dyrp4lg7rkkb.118hbqej6v8b6$.dlg@40tude.net> <mvuilj$r9f$1@dont-email.me>
    <n02c1i$ai8$1@node2.news.atman.pl> <n02oe2$nd8$1@dont-email.me>
    <n04laf$l9c$1@node1.news.atman.pl> <n059l6$epk$1@dont-email.me>
    <n05ckq$e9q$1@node1.news.atman.pl> <n05d3n$ee9$3@node1.news.atman.pl>
    <n05ehn$glg$1@node2.news.atman.pl> <n05f8d$gqh$1@node1.news.atman.pl>
    <56264347$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    <n05g72$hv6$1@node1.news.atman.pl> <n05h8q$ipp$2@node1.news.atman.pl>
    <n05hgc$j69$2@node1.news.atman.pl> <n05hnk$jkq$1@node2.news.atman.pl>
    <n05hvn$jua$1@node1.news.atman.pl> <n07l8r$orh$1@node1.news.atman.pl>
    <n07ng8$q9m$1@node1.news.atman.pl> <n07oqi$slg$1@node1.news.atman.pl>
    <n07spd$18p$1@node1.news.atman.pl> <n080mf$5f6$1@node1.news.atman.pl>
    <n081p5$287$1@node2.news.atman.pl> <n09dcp$36k$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1445502081 12189 194.56.211.10 (22 Oct 2015 08:21:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Oct 2015 08:21:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <n09dcp$36k$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1072901
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-22 o 03:18, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:n081p5$287$1@node2.news.atman.pl...
    >>> Ważność konta przedłuża się automatycznie co miesiąc
    >>
    >> To nieprawda, nie ma tego w regulaminie.
    >> Przedłuża się tylko pakiet, a nie ważność konta.
    >>
    >>> Mając ustawione automatyczne wznawianie pakietu nic nie musisz
    >>> doładowywać za 5-50-5000 zł ...zrozum to wreszcie.
    >>
    >> Twoje zdanie jest sprzeczne z zapisami regulaminu usługi i regulaminu
    >> świadczenia usług. Mylisz pojęcia.
    >
    > Chris wychodzi z błędnego założenia, że pakiet nie ma sensu
    > bez ważnego konta i wnioskuje że przedłużenie/odnowienie
    > pakietu MUSI wiązać się z przedłużeniem ważności konta/numeru.
    >
    > A nie jest to prawdą, na co jasno wskazuje regulamin, który mówi
    > że jeśli ważność konta (okres ważności połączeń wychodzących)
    > wygaśnie w czasie trwania 30 dni "pakietowych" to aby uzyskać
    > dostęp do pozostałych dni pakietu trzeba doładować konto.
    >
    > W logice Chrisa taki zapis regulaminu nie miałby sensu, czyli
    > logika Chrisa jest błędna.
    >
    > Swoją drogą nie ma w regulaminie jasno powiedziane jakie
    > są metody przedłużania okresu ważności konta na połączenia
    > wychodzące - wskazana jest jedna metoda na jego przedłużenie,
    > czyli doładowanie konta za minimum 5zł, ale to nie znaczy
    > wcale że nie ma innych metod.

    Przeczytaj regulamin i potem się wypowiadaj bo znowu siejesz bzdury na
    grupie.

    Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odmnawialnego Pakietu
    #Freemium, następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W przypadku chęci
    dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna aktywacja.

    Abonent nie ponosi opłaty za aktywację Pakietu #Freemium i korzystanie z
    zawartych w nim Usług, w zakresie dostępnych limitów wskazanych w
    punkcie 10 poniżej.

    Aktywacja Pakietu na posiadanym przez Abonenta Numerze jest możliwa poprzez:

    a: użycie kodu aktywacyjnego USSD *222*000#;
    b: wokorzystanie opcji dostępnych w serwisie samobsługowym
    Klub Virgin lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
    c: kontakt z konsultantem Obsługi Klienta i zlecenie
    uruchomienia ....

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: