  • Data: 2015-11-06 09:04:21
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n1gpkc$rfg$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 563b7c9e$0$663$6...@n...neostrada.pl

    >Masz na myśli Pinoczeta?
    > http://www.fakt.pl/dyktator-wojciech-jaruzelski-kupi
    l-w-czasach-prl-dom,artykuly,220998,1.html
    > Architekt stanu wojennego nie musiał nawet mieć w kieszeni
    > fortuny. Dyktator przejął
    > willę 21 kwietnia 1979 roku ledwie za 30 proc. jej wartości. Lata
    > mijały, a nieruchomość
    > położona w zacisznej i drogiej części Warszawy zyskiwała na
    > wartości. Obecnie wycenia się
    > ją nawet na... 5 mln zł! Dla bezpieczeństwa i świętego spokoju
    > Wojciech Jaruzelski przepisał
    > ją na córkę Monikę (51 l.). Teraz willa jest już majątkiem
    > rodzinnym Jaruzelskich, na
    > którym - w przypadku sprzedaży - zarobią ogromne pieniądze.

    oprocz niego zapewne masa byla podobnych przypadkow. Moze nie willa,
    warta w przyszlosci 5 mln, ale zwykle mieszkanie sluzbowe.

    O masz:
    http://www4.rp.pl/artykul/150043-Ostatni-dzwonek-na-
    wykup-lokalu-sluzbowego-.html

    No widzisz, czyli moralne prawo ma :-)