  • Data: 2015-11-06 00:44:00
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 563b7c9e$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Ba - chyba to nawet wlasciwsze od tego, gdyby mial podac wartosc, a potem by sie
    okazalo, ze kupil od Skarbu Panstwa za 10%.
    > Choc w niektorych przypadkach sluzbowych mieszkan i tak sie zdarzalo - zgodnie z
    przepisami.

    Masz na myśli Pinoczeta?

    http://www.fakt.pl/dyktator-wojciech-jaruzelski-kupi
    l-w-czasach-prl-dom,artykuly,220998,1.html

    Mroczna przeszłość generała Wojciecha Jaruzelskiego (+90 l.) skrywa więcej
    tajemnic,
    niż nam się wydaje. Jedną z nich jest dom na warszawskim Mokotowie, w którym
    mieszkają
    Jaruzelscy. Otóż mało kto wie, że generał nie musiał pracować na willę całe życie.
    Nie
    musiał także brać na nią kredytu. Władze PRL sprzedały ją autorowi stanu wojennego
    za
    grosze, przepędzając wcześniej prawowitych właścicieli domu

    Architekt stanu wojennego nie musiał nawet mieć w kieszeni fortuny. Dyktator
    przejął
    willę 21 kwietnia 1979 roku ledwie za 30 proc. jej wartości. Lata mijały, a
    nieruchomość
    położona w zacisznej i drogiej części Warszawy zyskiwała na wartości. Obecnie
    wycenia się
    ją nawet na... 5 mln zł! Dla bezpieczeństwa i świętego spokoju Wojciech Jaruzelski
    przepisał
    ją na córkę Monikę (51 l.). Teraz willa jest już majątkiem rodzinnym Jaruzelskich,
    na
    którym - w przypadku sprzedaży - zarobią ogromne pieniądze.

    -=-

    Wróćmy do sądów i ich znajomości prawa.

    Generał Jaruzelski podczas jednej z rozpraw sądowych w sprawie odzyskania domu
    powiedział
    o roszczeniach syna przedwojennych właścicieli: - Ja też kiedyś mieszkałem w
    pięknym dworze.
    Szedłem na Berlin w mundurze Wojska Polskiego, mając świadomość, że po wojnie
    zostanie mi
    tylko ten mundur i zapasowa koszula. Przyjąłem ze zrozumieniem, że takie są
    dziejowe
    konsekwencje - mówił.

    -=-

    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/rozbroili-dom-jar
    uzelskiego-bor-juz-nie-bedzie-zabezpieczal-rodziny-g
    enerala-wideo_404557.html

    Blisko 25 lat - tyle czasu funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu czuwali nad
    bezpieczeństwem gen. Wojciecha Jaruzelskiego (+91 l.) i jego domu na
    warszawskim Mokotowie. Wczoraj definitywnie zakończyli swoją służbę.

    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/generala-jaruzels
    kiego-na-cmentarzu-pilnuje-kamera-cala-dobe_404330.h
    tml

    Sprzed willi Wojciecha Jaruzelskiego (†91 l.) przy ul. Ikara znika posterunek BOR,
    który
    był tam od ćwierć wieku. Ochrona pojawiła się za to na... cmentarzu. Kwatery
    generała dzień
    i noc strzeże oko kamery. Monitoring zainstalowano tam jeszcze przed pochówkiem.
    Ma zapobiec
    bezczeszczeniu grobu Jaruzelskiego.

    -=-

    http://natemat.pl/160353,chcesz-miec-18-tys-emerytur
    y-w-wieku-53-lat-zostan-szefem-bor-u

    {Gen. Krzysztof Klimek} ma 53 lata. Był szefem Biura Ochrony Rządu za czasów
    Platformy Obywatelskiej.
    Jak za "Faktem" podaje rmf24: - Po wygranych przez PiS wyborach nagle poczuł się
    staro
    i postanowił przejść na emeryturę. Może, bo jest oficerem. I będzie wieść rajskie
    życie - ocenia gazeta. Tabloid podkreśla też, że 18 tysięcy złotych, które
    miesięcznie
    będzie wpływało na konto generała, to więcej niż wielu emerytów dostaje w
    przeciągu całego roku.

    http://wyborcza.pl/1,75478,17040813,General_BOR_kont
    ra_prokurator__Sprawa_o_zaniedbania.html

    Zaniedbania, które zdaniem prokuratury popełniło w Smoleńsku Biuro Ochrony Rządu,
    nie miały żadnego wpływu na to, że 10 kwietnia 2010 r. doszło do katastrofy
    samolotu z prezydentem Lechem Kaczyńskim i jego delegacją.

    To główny wniosek z aktu oskarżenia przeciwko gen. Pawłowi Bielawnemu, wiceszefowi
    BOR,
    który odpowiadał za przygotowanie wizyty premiera i prezydenta w Smoleńsku.
    Bielawny
    jest jedynym oskarżonym po katastrofie smoleńskiej.

    BOR pilnował willi i pilnuje grobu -- nie pilnował bezpieczeństwa VIPów.

    -=-

    Ale Ty -- szukasz znamion przestępstwa w laniu podatku z RORu.
    Słusznie ;) -- prawo to świętość!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'