  • 71. Data: 2011-01-29 19:04:06
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 18:36:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kurde, jezdzilem 20-letnim niemieckim fordem

    Jak to "jeździłem"?
    Dawaj nam tu szybko wyjaśnienia (!) - co kupiłeś?
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 72. Data: 2011-01-29 19:07:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 19:04:06 +0100, Seba wrote:

    >Jak to "jeździłem"?

    sierra pojechala na zlomowisko.

    >Dawaj nam tu szybko wyjaśnienia (!) - co kupiłeś?

    No jak to co - tez forda.
    Mondeo, bo sierry z klima blisko nie bylo :-)

    J.

  • 73. Data: 2011-01-29 20:02:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 19:07:23 +0100, J.F. napisał(a):

    > sierra pojechala na zlomowisko.

    > No jak to co - tez forda.
    > Mondeo, bo sierry z klima blisko nie bylo :-)

    Eeee, czyli brak sensacji (złapałeś mnie ;) ) - bo już myślałem, że
    Mondeo wysłałeś do krainy wiecznych akumulatorów ;)

  • 74. Data: 2011-01-29 20:08:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 20:02:33 +0100, Seba wrote:

    >Eeee, czyli brak sensacji (złapałeś mnie ;) ) - bo już myślałem, że
    >Mondeo wysłałeś do krainy wiecznych akumulatorów ;)

    Mondeo jeszcze nie ma 20 lat, wiec sie nie psuje wiele :-)

    J.

  • 75. Data: 2011-01-29 20:27:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 22:02:25 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > wszechobecną globalizacją i projektowaniem aut przez księgowych albo
    > wcześniejsza legenda niezawodności powstała podobnie jak volgswagenowska :-)
    > ps. podobno VW chce kupićw tym roku i Alfe Romeo i Lancie - jak tak się

    Te plotki słychac od gługiego czasu, ale nic konkretnego z tego nie
    wynika. Choć jeśli AR nadal będzie deficytowa, to kto wie co się stanie.

    Ale to byłaby dopiero porażka - Alfa Romeo 159 1.9 TDI...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 76. Data: 2011-01-29 20:33:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 16:25, DoQ pisze:

    > A co miałem jej polecić jak akurat to jej się podobało? Używane BMW?

    TAK i byłaby zadowolona, jeździłaby zakochana w samochodzie, czerpałaby
    radość z jazdy! Ludzie kiedy Wy się wreszcie nauczycie...

  • 77. Data: 2011-01-29 20:34:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 17:37:40 +0100, Gabriel 'wilk' wrote:
    >To ja dodam na koniec pewien fakt z życia
    >[...] Od momentu jak zmienili na VW
    >prezesi psy wieszają na tych co wpadli na ten pomysł, auta psują się na
    >potęgę, komfort jazdy gorszy, nie dające się otworzyć zamki w zimie,
    >kilka z nich już miało próby włamania a pozostałe są po tylu naprawch że
    >są stałymi bywalcami ASO VW. O dziwo najbardziej padaja Passaty (kilka

    No coz, widac cos sie zmienilo, bo tak z 10 lat temu to z VW nie bylo
    wiekszych klopotow.

    >Wszyscy w firmie czekają z niecierpliwością aż przyjdzie czas zmiany
    >floty i wracają do francuzów :-)

    Toyota nie ?

    J.

  • 78. Data: 2011-01-29 20:40:28
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 20:27, Borys Pogoreło pisze:

    > Te plotki słychac od gługiego czasu, ale nic konkretnego z tego nie
    > wynika. Choć jeśli AR nadal będzie deficytowa, to kto wie co się stanie.
    >
    > Ale to byłaby dopiero porażka - Alfa Romeo 159 1.9 TDI...

    A ja poluję w niedalekiej przyszłości "na bardzo awaryjną" na AR 159 SW
    2.4 JTD - ale widząc co czeka tą markę to chyba nie zdążę - albo
    zbankrutuje albo ją przerobią na Alfaszmecwagena i będzie wyglądała jak
    Alf :-( W reklamie pewnie będzie - "niemiecka precyzja, włoskie piękno" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 79. Data: 2011-01-29 20:43:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 20:33, Filip KK pisze:

    > TAK i byłaby zadowolona, jeździłaby zakochana w samochodzie, czerpałaby
    > radość z jazdy! Ludzie kiedy Wy się wreszcie nauczycie...

    Tak, pewnie czeka na nią pełno zajebistych BMW do wzięcia w leasing.
    Może masz klienta na E39 528? Kumpel sprzedaje, nie chciałbyś wiedzieć
    jak ocenia awaryjność tego samochodu...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 80. Data: 2011-01-29 20:47:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 20:43, DoQ pisze:

    > Tak, pewnie czeka na nią pełno zajebistych BMW do wzięcia w leasing.
    > Może masz klienta na E39 528? Kumpel sprzedaje, nie chciałbyś wiedzieć
    > jak ocenia awaryjność tego samochodu...

    A wiesz czemu? Bo to 528-e39 jest z przed 2002r.