  • 31. Data: 2011-01-28 23:04:26
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 23:02:35 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Gabriel ma Clio, nie Megane.

    Fuckt, ale cewki może sprawdzić ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2011-01-28 23:07:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 21:46, Karolek pisze:

    > Podobnie jak z wypadkami BMW.
    > Stereotyp to stereotyp, chyba zwalczyc sie go nie da, przynajmniej nie w
    > jednym pokoleniu.

    Wypadki z BMW maja nieco inne podłoże.
    BMW ma na tle konkurencji dość mocne silniki i RWD, byle matoł tym
    dobrze nie pojedzie. Mniej więcej tak samo jest z motocyklami.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 33. Data: 2011-01-28 23:11:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 23:07:12 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >BMW ma na tle konkurencji dość mocne silniki i RWD, byle matoł tym
    >dobrze nie pojedzie.

    No co ty, przecież to najbardziej zajebiste auto na śnieg. I jeszcze
    jak hamuje :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2011-01-29 01:15:23
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    >I zgadnij - nic się nie psuje tylko radio troche ciszej gra.

    Późno już i chyba dlatego nie załapałem ironii...
    Co ma wspólnego dokręcenie klemy z cichszym graniem radia?

  • 35. Data: 2011-01-29 04:33:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:paf6k61f4jb0d6mbpnitodo4so92g39dqt@4ax.com...

    > Fuckt, ale cewki może sprawdzić ;)

    A co to da w kontekście pytania o cewki w Megane?

  • 36. Data: 2011-01-29 08:42:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-29 01:15, Iksinski wrote:
    > Późno już i chyba dlatego nie załapałem ironii...
    > Co ma wspólnego dokręcenie klemy z cichszym graniem radia?

    Za wysokie napiecie w instalacji. I to nie jest żart.

  • 37. Data: 2011-01-29 09:17:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 22:12, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Co to znaczy starsze, bo dla mnie starsze to tak jak JoAsienka napisała
    > 20, 25 lat a w moim przypadku ponad 15 lat.

    No ten moj konkretny egzemplarz to ma juz 17 lat, ale pierwsze modele
    tego auta maja juz po 23 lata.
    Wiec chyba mozna juz uznac, ze jest stare.

    > I co to znaczy dużo
    > elektroniki, bo dziś to nawet auto segmentu A jest jeżdżącym komputerem
    > z masą czujników itp.

    No i u mnie tak wlasnie jest.
    Wszystko kontroluje elektronika, od silnika poczynajac, poprzez skrzynie
    biegow, na ogrzewaniu konczac. O jakis tam podstawowych sprawach jak
    poduszki, czy absy nawet nie wspominam.
    Elektronike jak sie chce to mozna zrobic tak, ze bedzie w zasadzie
    wieczna, dzisiaj jednak tego nie chca po prostu.
    Przyklad, sterownik silnika w punto II, kiedys montowany tradycyjnie
    gdzies o kroserii i do silnika poprowadzona wiazka do czujnikow i innych
    elementow. Potem jednak fiat wpadl na genialny pomysl i zminiaturyzowal
    ten sterownik i przykrecil go do przepustnicy, ktora znajduje sie na
    silniku. Zaoszczedzili na wiazce i zarabiaja teraz na ECU, bo od
    temperatury i wibracji sterowniki sie rozszczelniaja, dostaje sie
    wilgoc, wnetrze koroduje i zaczynaja sie cuda dziac :>

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2011-01-29 09:22:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 23:07, DoQ pisze:

    > Wypadki z BMW maja nieco inne podłoże.
    > BMW ma na tle konkurencji dość mocne silniki i RWD, byle matoł tym
    > dobrze nie pojedzie. Mniej więcej tak samo jest z motocyklami.

    Niby tak, ale prywatnie zawsze obserwuje (kiedys nawet zdjecia robilem)
    wypadki, ktore spotykam na drodze.
    BMW jednak bardzo rzadko spotykam (zeby nie napisac, ze w ogole), ba
    kiedys to policzylem i wyszlo mi, ze szczegolnie czesto widze wypadki z
    udzialem renaulta :>
    Moze na jakas wielka statystyke to mala probka, ale innych nie ma zeby
    sie oprzec.

    --
    Karolek

  • 39. Data: 2011-01-29 11:29:10
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > Za wysokie napiecie w instalacji. I to nie jest żart.

    Możesz przybliżyć temat?

  • 40. Data: 2011-01-29 13:10:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 22:52:59 +0100, Cavallino wrote:

    >Dokładnie tak.
    >Ale jeśli problemy z cewkami nadal występują, to znaczy że Renault nadal
    >dystrybuuje Sagema i nie informuje klientów, że sprzedaje im bubel.

    Dokladnie - bledy sie zdarzaja, ale zeby ich przez 10 lat nie poprawic
    ? To jest lekcewazenie klienta.

    No chyba ze jezdzic na przeglady a tam co roku profilaktycznie
    wymienia, jak olej :-)

    J.