  • 21. Data: 2011-01-28 22:20:42
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ihut3l$ovk$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > kłopoty z niepalniem w jednym cylindrze. Nauczony doświadczeniem, najpierw
    > sprawdzam cewki (jak do tej pory wymieniłem już PIĘĆ) ale odpięcie
    > którejkolwiek powodowało zgaśnięcie silnika i kicha. Komputer - pokazał
    > jakiś problem z zapłonem - nie wiem jaki, nie widziałem. I wtedy znajomy
    > wpadł na pomysł - dla mnie jak z tego programu "Nie do wiary" - padły dwie
    > cewki.
    > Wymiana 2 szt i auto jak nowe.
    > Rwa ich mać, siedem cewek zapłonowych w ciągu siedmiu lat, już mi ręce
    > opadają... Ile oni tego gówna jeszcze w magazynach mają (czyt. ile tego

    Jak będziesz kupował w kółko to samo badziewie, to nigdy się tego problemu
    nie pozbędziesz.

  • 22. Data: 2011-01-28 22:22:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co mają padające cewki czy inna elektronika do marki auta

    W tym przypadku wszystko.
    Bo ta marka uparcie pakuje do aut spierdzielone od nastu lat cewki.

    >gdzie w dobie globalizacji i tak w większości aut te same elemnty siedzą
    >zwłaszcza firm Valeo, Bosh, Siemmens itp.

    Akurat w Renault i cewkach siedzi Sagem.
    I to on się wali na potęgę.
    Nie słyszałem, aby gdziekolwiek indziej problemy z cewkami występowały na
    taką skalę.

  • 23. Data: 2011-01-28 22:31:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-28 22:02, Gabriel 'wilk' pisze:

    > ps. podobno VW chce kupićw tym roku i Alfe Romeo i Lancie - jak tak się
    > stanie to większość ludzi w PL i na PMSie nie będzie w stanie sobie z
    > tym poradzić - albo nagle Alfa i Lancia staną się niezawodne albo VW
    > zacznie zawodzć :-)

    Chrzanić niezawodność. Jeśli upodobnią Alfę i Lancię do swoich
    produktów, to pogrzebią obie te marki. Miłośnicy im tego nie wybaczą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2011-01-28 22:38:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 22:22:05 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >W tym przypadku wszystko.
    >Bo ta marka uparcie pakuje do aut spierdzielone od nastu lat cewki.

    Nie stwierdono. Oryginały Beru od 2004 roku, działają - Scenic II
    2.0T.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-01-28 22:41:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 22:02:25 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > tym poradzić - albo nagle Alfa i Lancia staną się niezawodne albo VW
    > zacznie zawodzć :-)

    A jak zacznie zawodzić? Jak wilk do księżyca, czy po prostu się psuć
    jeszcze bardziej niż teraz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2011-01-28 22:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cpd6k6dt6b3a4bjhksb4teq8ghr88kpq40@4ax.com...

    > Nie stwierdono. Oryginały Beru

    Nic nie pisałem, że do każdego egzemplarza i modelu, więc odpowiadasz nie na
    temat.

    > od 2004 roku, działają - Scenic II
    > 2.0T.

    Problem w tym, że jeszcze w w 2006 roku w ramach gwarancji wpakowali mi do
    Megane ponownie cewki Sagem.
    Bo o nich mowa.

  • 27. Data: 2011-01-28 22:44:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 22:42:08 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Problem w tym, że jeszcze w w 2006 roku w ramach gwarancji wpakowali mi do
    >Megane ponownie cewki Sagem.

    No właśnie. Problematyczne były Sagemy, po wymianie na Beru o
    problemie można praktycznie zapomnieć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2011-01-28 22:52:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:r3e6k6lvmpcgii3kkfln69umh9s2bc59cr@4ax.com...

    > No właśnie. Problematyczne były Sagemy, po wymianie na Beru o
    > problemie można praktycznie zapomnieć.

    Dokładnie tak.
    Ale jeśli problemy z cewkami nadal występują, to znaczy że Renault nadal
    dystrybuuje Sagema i nie informuje klientów, że sprzedaje im bubel.
    A jak w nowych Megane, nadal Sagemy? ;-)

  • 29. Data: 2011-01-28 23:00:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 22:52:59 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A jak w nowych Megane, nadal Sagemy? ;-)

    A diabli ich wiedzą, Gabriel ma, niech sprawdzi :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2011-01-28 23:02:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:o3f6k6132b2nis3762ka574fit5cpvd505@4ax.com...

    > A diabli ich wiedzą, Gabriel ma, niech sprawdzi :)

    Gabriel ma Clio, nie Megane.