  • 201. Data: 2011-02-01 00:23:58
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ii7g16$23tq$1@news.mm.pl...

    > Smieszni sa ludzie, ktorzy oburzaja sie na wulgaryzmy.
    > Jest to element jezyka,

    Jasne, pytanie tylko czyjego.
    Propagowanie penerstwa i jego języka to kiepski pomysł.
    Nawet jeśli ktoś tak mówi, to nie jest powód żeby ktoś inny na poziomie,
    miał zachowywać się podobnie.

  • 202. Data: 2011-02-01 07:45:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-01 00:23, Cavallino pisze:

    > Jasne, pytanie tylko czyjego.

    Kazdego na swiecie.

    > Propagowanie penerstwa i jego języka to kiepski pomysł.
    > Nawet jeśli ktoś tak mówi, to nie jest powód żeby ktoś inny na poziomie,
    > miał zachowywać się podobnie.

    Tak jasne :>
    To sa slowa jak kazde inne.
    Mozesz ich uzywac, nie musisz, Twoja sprawa, ale jak myslisz, ze
    zyskujesz na poziomie obrazajac kogos bez uzywania slow powszechnie
    uznanych z wulgaryzmy to jestes glupszy niz ustawa przewiduje.

    --
    Karolek

  • 203. Data: 2011-02-01 09:58:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kazdego na swiecie.

    Nie, nie każdy na świecie jest penerem spod budki z piwem/klatki na Pradze.

    > Tak jasne :>
    > To sa slowa jak kazde inne.

    Dla penera - owszem.

  • 204. Data: 2011-02-01 11:06:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-30 01:45, Waldek Godel pisze:

    > jak wy się nawzajem świetnie znacie...

    10/10 :)))

  • 205. Data: 2011-02-01 11:29:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-30 16:21, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Podkreślam jeszcze raz - zarówno w starych silnikach (czyt. ponad 10 letnich ) ani
    w nowych, którymi jeżdżę obecnie nie było padu cewki.
    > pozdrawiam

    Ja tylko dorzucę przypadek kolegi który wymienił w Meg.II 6 cewek na gwarancji
    aż poszedł po rozum do głowy i kupił z własnej kieszeni denso, odtąd ma spokój.
    A w clio żadna mu nie padła.

  • 206. Data: 2011-02-01 11:35:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-29 21:36, J.F. pisze:

    > Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
    > 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
    > na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
    > drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..

    Ale alternator bez obciążenia produkuje spore pulsacje, i jeśli
    te 14,7 to zaledwie średnia, to ile jest w szczycie? Jak się
    pechowo trafiło na max. pradu w momencie wyłączania cewki to
    impuls mógł byś znacząco wyższy.

  • 207. Data: 2011-02-01 15:31:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-01 09:58, Cavallino pisze:

    > Nie, nie każdy na świecie jest penerem spod budki z piwem/klatki na Pradze.

    Pod budka z piwem to wulgaryzmow uzywa sie jako znak interpunkcyjny.
    Ale jak widac nie czaisz roznicy :>

    > Dla penera - owszem.

    Co ty z tym penerem... znowu Ci odbija?

    --
    Karolek

  • 208. Data: 2011-02-01 20:01:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co ty z tym penerem... znowu Ci odbija?

    Byłoby tak, gdybym to ja usiłował wmawiać komuś że szerzenie
    chamstwa/penerstwa na grupie jest czymś absolutnie normalnym i pożądanym.

  • 209. Data: 2011-02-01 20:44:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-01 20:01, Cavallino pisze:

    > Byłoby tak, gdybym to ja usiłował wmawiać komuś że szerzenie
    > chamstwa/penerstwa na grupie jest czymś absolutnie normalnym i pożądanym.

    Juz Ci jeden kolega zwrocil uwage na chamstwo w Twoim wydaniu i jak
    widac nie potrzeba do tego wulgaryzmow.

    --
    Karolek

  • 210. Data: 2011-02-02 11:00:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Juz Ci jeden kolega zwrocil uwage na chamstwo w Twoim wydaniu

    W moim kf to siedzą co najwyżej Twoi koledzy po penerstwie a nie moi.
    I za darmo tam nie trafili.
    A i Ty jesteś coraz bliżej, jeśli choć nie spróbujesz powrotu do merytoryki,
    tylko będzie próbował na siłę pluć na innych w obronie penerstwa.