-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Date: Tue, 01 Feb 2011 11:35:03 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 22
Message-ID: <ii8nko$1pn1$2@news2.ipartners.pl>
References: <ihut3l$ovk$1@usenet.news.interia.pl> <ihv9o5$vnc$2@news.onet.pl>
<ihvmjb$437$1@mx1.internetia.pl> <ii0gcv$db3$1@news.onet.pl>
<ii0qi7$hpb$1@mx1.internetia.pl> <ii1the$9bm$1@news.onet.pl>
<8...@4...com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1296556504 59105 157.25.157.219 (1 Feb 2011 10:35:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 1 Feb 2011 10:35:04 GMT
In-Reply-To: <8...@4...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347088
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-29 21:36, J.F. pisze:
> On Sat, 29 Jan 2011 21:32:42 +0100, Sebastian Biały wrote:
>> Prymitywny regulator po odłaczeniu głównego obciązenia (akumulatora)
>> produkował napięcie wyższe niz nominalne w instalacji. W Lanosie
>> obluzowana klema zamiast max 13.8V powodowala skok do około 14.7V. Niby
>> wolt różnicy ,ale cewki nie dawaly już rady i przebijało im izolację. To
>> taka nauczka, że narzekanie na producenta czasem jest nieuzasadnione.
>
> Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
> 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
> na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
> drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..
Ale alternator bez obciążenia produkuje spore pulsacje, i jeśli
te 14,7 to zaledwie średnia, to ile jest w szczycie? Jak się
pechowo trafiło na max. pradu w momencie wyłączania cewki to
impuls mógł byś znacząco wyższy.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.11 15:31 Karolek
- 01.02.11 20:01 Cavallino
- 01.02.11 20:44 Karolek
- 02.02.11 11:00 Cavallino
- 02.02.11 11:20 Karolek
- 02.02.11 11:31 Cavallino
- 02.02.11 15:48 news-gazeta
- 03.02.11 07:22 Adam Krawczyk
- 03.02.11 07:45 Karolek
- 04.02.11 10:56 DoQ
- 15.02.11 12:52 uhikura
- 15.02.11 13:08 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=