  • 11. Data: 2011-01-28 21:21:11
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 21:19, WOJO pisze:

    > To musi Cię lubić... :)

    Że tak powiem, znajomość została poddana próbie ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2011-01-28 21:39:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 20:37, Gabriel 'wilk' pisze:

    > projektanckiej się sypią :-) Wg mnie wszystkie auta sie psują podobnie,
    > tylko że niektóre marki jadą na stereotypie wykreowanym w biednej Polsce
    > od czasu komunizmu :-(

    Wiesz co? Chętnie bym wrócił do pracy w PSA jednak - mniej stresowo ;-)
    Lud nie zdaje sobie sprawy z tego co się dzieje w motoryzacji.
    Czy ktoś w mediach trąbił o kampanii serwisowej przewodu masowego w
    Seacie Altea ( i OIDP Leonie) TDI?? Ot taki drobiazg, źle dokręcony
    przewód a samochód może się zjarać (i niejeden zjarał)...
    Dziś w njusach TVNu nagłaśniałi za to wadliwe linki ręcznego w
    samochodzie na F - Renault. Ot, taki złom z Francji.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2011-01-28 21:42:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-28 18:04, smiechu wrote:
    > Rwa ich mać, siedem cewek zapłonowych w ciągu siedmiu lat

    Podobny problem miał kolega. Knął i wymieniał cewki w swoim Lanosie.
    Deawoo to gówno, nigdy nie kupie itp. Po czym, jeden z elektrykow
    samochodowych po usłyszeniu tej opowieści popukał się w czoło i dokręcil
    klemę. I zgadnij - nic się nie psuje tylko radio troche ciszej gra.

  • 14. Data: 2011-01-28 21:46:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 21:39, DoQ pisze:

    > Dziś w njusach TVNu nagłaśniałi za to wadliwe linki ręcznego w
    > samochodzie na F - Renault. Ot, taki złom z Francji.

    Podobnie jak z wypadkami BMW.
    Stereotyp to stereotyp, chyba zwalczyc sie go nie da, przynajmniej nie w
    jednym pokoleniu.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2011-01-28 21:56:20
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 20:46, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-01-28 20:37, Gabriel 'wilk' pisze:
    > (...)
    >
    > A kiedy w Polsce był komunizm?

    Pytasz serio czy zapomniałeś emotikony? :-)
    Gdybyś pytała na serio to
    - http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Rzeczpospolita_L
    udowa
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2011-01-28 22:02:25
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 20:47, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia Gabriel 'wilk' dokonał/a produkcji posta :

    > e tam, moja ongiś 20-25 letnia Honda się nie psuła.
    I to się chwali, starsze auta nie były tak skomplikowane, nie miały
    elektroniki itp. - w rodzinie jest 15 letni Puntek i cały czas w dobrej
    kondycji i nigdy nie zawiódł na drodze.
    Za to od kilku lat Toyota nie umie sobie poradzić z jakością i ciągle
    płaci astronomiczne odszkodowania i kary - albo spowodowane to jest
    wszechobecną globalizacją i projektowaniem aut przez księgowych albo
    wcześniejsza legenda niezawodności powstała podobnie jak volgswagenowska :-)
    ps. podobno VW chce kupićw tym roku i Alfe Romeo i Lancie - jak tak się
    stanie to większość ludzi w PL i na PMSie nie będzie w stanie sobie z
    tym poradzić - albo nagle Alfa i Lancia staną się niezawodne albo VW
    zacznie zawodzć :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2011-01-28 22:06:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-28 21:56, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Pytasz serio czy zapomniałeś emotikony? :-)

    Znaczy jakiej? Tej? :-(

    Tak, serio pytałem, skoro takie tezy rozgłaszasz...

    > Gdybyś pytała na serio to
    > - http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Rzeczpospolita_L
    udowa

    Ja nie ona i pytać nie muszę, a już wiki mnie nie szczuj jeśli łaska.
    W Polsce komunizmu nie było i tyle.

  • 18. Data: 2011-01-28 22:07:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 22:02, Gabriel 'wilk' pisze:

    > I to się chwali, starsze auta nie były tak skomplikowane, nie miały
    > elektroniki itp. -

    Ja mam starsze auto i ma ono elektroniki od groma, ale jakos sie ta
    elektronika psuc nie chce. Wiec problem chyba tkwi w czyms innym.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2011-01-28 22:12:29
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 22:07, Karolek pisze:

    > Ja mam starsze auto i ma ono elektroniki od groma, ale jakos sie ta
    > elektronika psuc nie chce. Wiec problem chyba tkwi w czyms innym.
    Co to znaczy starsze, bo dla mnie starsze to tak jak JoAsienka napisała
    20, 25 lat a w moim przypadku ponad 15 lat. I co to znaczy dużo
    elektroniki, bo dziś to nawet auto segmentu A jest jeżdżącym komputerem
    z masą czujników itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2011-01-28 22:15:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "smiechu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niniejszym polecam wszystkim, którzy mają nerwową pracę (tzw efekt kozy).

    a wystarczyło kupić wersje 8V :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl