  • 161. Data: 2011-01-30 15:52:39
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Mario <m...@...mienia.niet>

    W dniu 2011-01-30 15:15, Filip KK pisze:

    > Jeszcze raz zobaczę, że ponosi Cię fantazja w moim kierunku, to inaczej
    > to załatwimy.

    ROTFL nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie.
    Chyba znów będę regularnie czytał p.m.s dzięki Twoim wypocinom na
    grupie, bo to niezła komedia i bzdurami które wypisujesz skutecznie
    poprawiasz mi humor. Tak więc działaj dalej ;)
    Aha i jeszcze mógłbyś w końcu ujawnić przed światem obiecany film na
    którym to hamujesz na śniegu z 40km/h do 0 na 3 metrach, bo zima się
    skończy i nie będzie nam dane zaznać tej przyjemności.

  • 162. Data: 2011-01-30 16:03:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 15:52, Mario pisze:

> [...]
    > grupie, bo to niezła komedia i bzdurami które wypisujesz skutecznie
    > poprawiasz mi humor. Tak więc działaj dalej ;)

    Widzę, że masz problem aby odpowiedzieć na mój post z przed kilkunastu dni.

    > Aha i jeszcze mógłbyś w końcu ujawnić przed światem obiecany film na
    > którym to hamujesz na śniegu z 40km/h do 0 na 3 metrach, bo zima się
    > skończy i nie będzie nam dane zaznać tej przyjemności.

    Nie ma problemu, ale śniegu nie ma. Poza tym jak chciałem się spiknąć na
    spot, to jakoś wymiękliście. A potrzebny będzie ktoś, kto mnie potem z
    tego śniegu wyciągnie, jak się wryję w ziemię hamując na 3 metrach.

  • 163. Data: 2011-01-30 16:11:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 15:40, DoQ pisze:

    > W którym roku? I jakie to były elementy?

    Poczytaj co się psuło w e39, niektóre rzeczy zostały poprawione w
    liftingu w 2000 roku ale pod koniec 2001 wszedł II lift, w którym
    zostało poprawione bardzo dużo rzeczy, których nikt nie zobaczy gołym
    okiem. Mówię o różnych podzespołach. Jak kupuję czasami coś do BMW w
    serwisie, to się mnie pytają dokładnie o rok i miesiąc produkcji, bo
    muszą wiedzieć który lift i wtedy wspólnymi siłami próbujemy dostrzec
    różnice w jakiejś części, porównując ją do części z innego roku. To
    tylko w serwisie będziesz w stanie odkryć takie rzeczy. Po prostu
    poprawili jakość pewnych podzespołów, żeby te ostatnie egzemplarze w
    budzie e39 jeździły długo i bezawaryjnie. Swoją drogą, ciekawa polityka.
    VW z roku na rok psuje wszystkie elementy, a nie poprawia. Co kolejna
    generacja golfa, to gorsza.

  • 164. Data: 2011-01-30 16:12:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma problemu, ale śniegu nie ma. Poza tym jak chciałem się spiknąć na
    > spot, to jakoś wymiękliście. A potrzebny będzie ktoś, kto mnie potem z
    > tego śniegu wyciągnie, jak się wryję w ziemię hamując na 3 metrach.
    Chyba jak wjedziesz autem w zaspę mającą głebokość 3 m :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 165. Data: 2011-01-30 16:13:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma problemu, ale śniegu nie ma. Poza tym jak chciałem się spiknąć na
    > spot, to jakoś wymiękliście. A potrzebny będzie ktoś, kto mnie potem z
    > tego śniegu wyciągnie, jak się wryję w ziemię hamując na 3 metrach.
    Chyba jak wjedziesz autem w zaspę mającą wysokość 3 m :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 166. Data: 2011-01-30 16:15:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > A ile z nich to były/są Megane?
    Jedna Megi mk I oraz jedna Megi mk II kombi 1.9dCi - w żadnej nie padła
    cewka ale w tej ostatniej sypała się elektronik (czujniki)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 167. Data: 2011-01-30 16:15:59
    Od: Mario <m...@...mienia.niet>

    W dniu 2011-01-30 16:03, Filip KK pisze:

    > Nie ma problemu, ale śniegu nie ma. Poza tym jak chciałem się spiknąć na
    > spot, to jakoś wymiękliście. A potrzebny będzie ktoś, kto mnie potem z
    > tego śniegu wyciągnie, jak się wryję w ziemię hamując na 3 metrach.

    No co Ty! to BMW nie wyjedzie samo? Myślę, że nie tylko wyjedziesz sam,
    ale też powyciągasz swoim BMW innych którzy przyjechali obejrzeć to
    wydarzenie na żywo i nie będą mogli wyjechać ze śniegu swoimi
    "przednionapędóweczkami". Więcej zaufania dla swojego samochodu.

  • 168. Data: 2011-01-30 16:16:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 15:39, DoQ pisze:

    > Ogólnodostępnych.

    Powodzenia, to nie jest VW.

    > Wskażesz wreszcie swoje źródła, które JASNO i WYRAŹNIE
    > informują, że E39 miała kilka LIFTINGÓW?

    BMW E39 nie miało kilku liftingów, tylko dwa.

    > Od razu uprzedzam: dodatkowe
    > wyposażenie, zmiana wyglądu felg czy inny gatunek drewna na desce
    > rozdzielczej mnie nie interesuje.

    A co Cię interesuje, że tak się wypytujesz konkretnie o ten model?

    Proszę bardzo, głupi przykład. W serii: po I lifcie wsadzali inne
    webasto, po drugim lifcie wsadzali inne webasto i przed I liftem było
    inne webasto.
    W II lifcie jest webasto typu Z/C, np. z odrębną pompą wodną co daje
    możliwość ogrzewania postojowego.

    To tylko jedna rzecz, dużo więcej podzespołów wymienili.

  • 169. Data: 2011-01-30 16:18:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:15, Mario pisze:

> [...]
    > wydarzenie na żywo i nie będą mogli wyjechać ze śniegu swoimi
    > "przednionapędóweczkami". Więcej zaufania dla swojego samochodu.

    Nie interesuje mnie Twój bełkot, jak chciałem się spiknąć na spota, to
    wymiękliście. Sprawdzilibyśmy jak się zachowuje przedni napęd względem
    tylnego napędu, w różnych warunkach jakie byśmy wymyślili. Ja byłem do
    dyspozycji.

  • 170. Data: 2011-01-30 16:19:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 15:13:04 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >No cóż. Nie wiem z jakich Ty źródeł korzystasz...

    To pokaż to, w którym jest napisane że e39 miała drugi lifting.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280